فقیهه سلطانی:

هنرمندان هیچ‌گاه خود را برتر از مردم ندانسته‌اند

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۰۸۷۸
هنرمندان هیچ‌گاه خود را برتر از مردم ندانسته‌اند
فقیهه سلطانی که با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به پیشنهاد در اولویت قرار گرفتن هنرمندان برای واکسیناسیون واکنش نشان داده، این پیشنهاد را غیرمنطقی دانست و تأکید کرد که هنرمندان هیچ‌گاه خود را برتر از مردم ندانسته‌اند.

فقیهه سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: هنرمندان هیچ‌گاه خود را برتر از مردم ندانسته‌اند و در این مورد که گفته می‌شود هنرمندان خواستار در اولویت قرار گرفتن برای دریافت واکسن کرونا هستند را اصلاً باور نمی‌کنم.

سلطانی تصریح کرد: به هیچ وجه منطقی نیست ما بپذیریم هنرمندانی که همیشه در کنار مردم بوده‌اند حال خواستار در اولویت قرار گرفتن برای واکسیناسیون هستند. اگر صفحه اینستاگرام همین هنرمندانی که گفته می‌شود خواستار در اولویت قرار گرفتن هستند را نگاه کنید متوجه می‌شوید که این افراد همیشه در کنار مردم بوده‌اند و همیشه از کادر درمان در این روزهایی که شاهد شیوع ویروس کرونا هستیم تشکر کرده‌اند.

او افزود: در اولویت قرار گرفتن هنرمندان برای تزریق واکسن کرونا پیشنهادی بی معنی و به نوعی جوسازی علیه هنرمندان از سوی افرادی است که همیشه سعی داشته‌اند هنرمندان را در مقابل مردم قرار دهند. کادر درمان قطعاً در اولویت واکسیناسیون است و آن‌ها طی یک سال اخیر روزهای سختی داشته‌اند و کاملاً جانشان را به خطر انداخته و حتی می‌بینیم با وجود رعایت پروتکل‌های بهداشتی برخی از پرستاران متأسفانه به کرونا مبتلا شده و جان خود را از دست داده‌اند.

این بازیگر در پایان اظهار داشت: قطعاً بازیگران که بدون استفاده از ماسک مقابل دوربین قرار می‌گیرند در خطر بیشتری نسبت به دیگران هستند که به بیماری کرونا مبتلا شوند اما این مسئله را نمی‌توان توجیهی برای این تصمیم دانست که هنرمندان هم مثل کادر درمان در اولویت قرار بگیرند. به نظر من هیچ هنرمندی با این پیشنهاد موافقت نمی‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز