با توجه به بحران های محیط زیستی؛

حرکت جهان برای دستیابی به انرژی های پاک به «مجله اقتصادی» رسید

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۳:۲۷:۱۱
کد خبر: ۱۱۴۰۹۲۷
تلاش اقتصادهای پیشرفته و حرکت کشورهای جهان به سمت دستیابی به انرژی های پاک موجب ضرر و زیان کشورهای نفتی شده است. بررسی آثار مثبت و منفی این اتفاق در برنامه «مجله اقتصادی» از کانال آذری شبکه سحر انجام می شود.

به گزارش برنا، همزمان با کاهش هزینه انرژی های بادی و خورشیدی، کشورهای سراسر دنیا با سرعت به سمت تولید و استفاده از انرژی های پاک می روند. متخصصان انرژی بر این باورند که انرژی های بادی و خورشیدی تا سال 2030 به مقرون به صرفه ترین منابع تامین انرژی جهان تبدیل خواهند شد. علی رضوان پور کارشناس مسائل اقتصادی، در بخش «جهان» برنامه «مجله اقتصادی»، از طریق ارتباط اسکایپ با استودیوی برنامه از جنبه های مثبت و منفی این اتفاق از جمله زیان 13 تریلیون دلاری کشورهای نفتی و تحولات بزرگی که در مبارزه با تغییرات آب و هوایی جهان ایجاد می شود، برای مخاطبان کانال آذری در جمهوری آذربایجان سخن می گوید. 

همچنین در بخش «ایران» برنامه «مجله اقتصادی»، سیدعلیرضا شکوهی فعال اقتصادی نگاهی گذرا به آثار مثبت فعالیت شرکت های دانش بنیان بر اقتصاد ایران و گسترش فعالیت اقتصاد دانایی محور بر موضوع مقابله با تحریم های اقتصادی کشورمان خواهد داشت.

برنامه «مجله اقتصادی» یکشنبه 3 اسفند ساعت 18:30 به وقت تهران با اجرای سیما باباپور و در مدت زمان 30 دقیقه بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است. 

عاطفه خالدی تهیه کننده این برنامه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز