«آفریقا امروز» نقد می‌ کند؛

چه کسی پول نقد آفریقا را می دزدد؟!

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۷:۲۲
کد خبر: ۱۱۴۰۹۷۳
برنامه «آفریقا امروز»(Africa Today) شبکه پرس تی‌ وی به دزدیده شدن پول های نقد در آفریقا و ورود زباله های الکترونیکی کشورهای غربی به این قاره نگاهی دوباره می اندازد.

به گزارش برنا، این برنامه به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی، نگاهی دارد به شرکت های چندملیتی غربی که با بهره برداری از موقعیت کشورهای فقیر آفریقایی و پرداخت مالیات کمتر، سودهای بیشتر و حتی غیرعادی و  نامشروع  ه دست می‌آورند.

برنامه «آفریقا امروز» همچنین در گفت و گو با کارلوتا شوستر، اقتصاددان و عضو کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل و پیتر فابریشز، مشاور در موسسه مطالعات امنیتی در ژوهانسبورگ به گزارش کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل متحد UNCTAD درباره مقابله با این جریانات مالی و ایجاد توسعه پایدار در آفریقا می پردازد.

بخش دوم برنامه «آفریقا امروز» نیز در گفت و گو با میمو باسی، فعال محیط زیست و نویسنده از نیجریه به زباله های الکترونیکی غرب در آفریقا اختصاص دارد.

«آفریقا امروز» با اجرای ویلفرد مبارک هنیا دوشنبه 4 اسفند ساعت 11:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 00:00، سه شنبه ساعت 07:00 و 16:00، چهارشنبه ساعت 21:00، پنجشنبه ساعت 12:00 و جمعه ساعت 08:00 روی آنتن خواهد رفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز