در چهاردهمین جشنواره فیلم کوتاه رضوی؛

داوران فیلم های پویانمایی معرفی شدند

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۰:۵۸:۵۲
کد خبر: ۱۱۴۱۴۳۶
سه سینماگر مسئولیت داوری فیلم های پویانمایی چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی را برعهده گرفتند.

به گزارش  برنا، مریم کشکولی نیا، الهه گودرزی و امیر سحرخیز اعضای هیات داوران بخش فیلم های پویانمایی چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی را تشکیل می دهند. 

مریم کشکولی نیا

مریم کشکولی نیا متولد ۱۳۴۵ در شیراز و فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک از دانشگاه الزهرا و کارشناسی ارشد انیمیشن از دانشگاه هنر است. وی از سال ۷۲ در رشته گرافیک و تصویرسازی و از سال ۸۲ در حوزه انیمیشن فعالیت کرده است. فیلم های «مال من است»، «وقتی که بچه بودم»، «تونل»، «چگونه تمدن های بزرگ منقرض شدند»، «به یاد...» و... تعدادی از آثار ساخته شده توسط این هنرمند است. 

الهه گودرزی

الهه گودرزی متولد 1353 در تهران و فارغ التحصیل نقاشی از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی است. وی فعالیت انیمیشن را در همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سال 1375 آغاز کرده و علاوه بر شرکت در فستیوال های معتبر بین المللی موفق به کسب جوائز متعددی نیز شده است. فیلم «روباهی که به دنبال صدا رفت» از آخرین ساخته های این هنرمند است که سابقه حضور در شصت و سومین جشنواره برلین را دارد. گودرزی همچنین سرپرستی کارگروه انیمیشن امور سینمایی، داوری جشنواره کودک برای کودک، داوری اولین جشنواره میراث فرهنگی و دریافت مدرک درجه دو هنری (در رشته پویانمایی) از وزارت ارشاد و...را در کارنامه کاری خود دارد. 

امیر سحرخیز

امیر سحرخیز انیماتور، طراح جلوه‌های بصری، نویسنده، کارگردان و مدرس انیمیشن است. وی برنده سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌های بصری جشنواره فیلم فجر و پروانه زرین بهترین دستاورد هنری جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان در سال ۱۳۹۰، تندیس بهترین جلوه‌های بصری جشن سینمای ایران در سال ۱۳۸۷، برنده جایزه بهترین انیمیشن کوتاه جشنواره فیلم کوتاه تهران در سال ۱۳۸۶ و جشنواره‌های دیگر است. همچنین عضویت در هیات داوران چهار دوره جشن انیمیشن سینمای ایران، هیات داوران جشن بزرگ سینمای ایران، هیات انتخاب هشتمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن تهران، هیات داوران اولین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای، هیات داوران جشنواره رسانه‌های دیجیتال و... از سوابق این کارگردان است.

چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی به دبیری سعید نجاتی با محوریت سیره علمی و عملی امام رضا(ع) به همت و مشارکت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان 4 تا 7 اسفند در حال برگزاری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز