«محرمانه کولا» پاسخ می دهد؛

کوکاکولا بخوریم یا نخوریم؟

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۱:۲۱:۴۱
کد خبر: ۱۱۴۱۴۶۹
کوکاکولا بخوریم یا نخوریم؟
مستند «محرمانه کولا» با هدف افشای فعالیت های پشت پرده نمادها و برندهای بزرگ تجاری و اقتصادی غرب از کانال بالکان شبکه سحر پخش می‌شود.

به گزارش  برنا، این مستند 51 دقیقه ای به سابقه تولید نوشابه‌های گازدار در آمریکا و دیگر کشورها و استفاده از این محصولات در سطحی وسیع در فیلم های‌هالیوودی تا روزها و اعیاد مذهبی برای مسلمانان، مسیحیان و هندوها می‌پردازد. لقمان یداللهی به عنوان تهیه کننده و کارگردان این مستند تلاش دارد ضمن معرفی دو کمپانی بزرگ نوشابه سازی جهان که دارای 200 شعبه فعال در کشورهای جهان است، رویکرد منفی و زیان بار مصرف آن‌ها را برای مخاطبان و بینندگان بوسنیایی زبان آشکار سازد. آسیب های جسمی همچون چاقی، مرض قند و پوسیدگی دندان‌ها تا اختصاص عواید و سود مالی ناشی از فروش این محصولات برای کمک های مالی و مقاصد صهیونیستی. از نگاهی دیگر مستند «محرمانه کولا» به موضوع حلال نبودن برخی از محصولات و فرآوردهای این دو کمپانی معروف نیز اشاره خواهد کرد.

مستند «محرمانه کولا» سه شنبه 5 اسفند ساعت 21:30 به وقت تهران بر روی آنتن کانال بالکان شبکه سحر است. معمر اسپاهیچ زبانگردانی و ترجمه این مستند به زبان بوسنیایی را انجام داده است.

 

نظر شما