با همت خیریه همت و خانواده بزرگ رادیو؛

پویش«به عشق علی، برای پدر» به راه افتاد

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۷:۵۲:۲۲
کد خبر: ۱۱۴۱۸۶۱
معاونت صدای رسانه ملی در آستانه روز پدر و با همکاری موسسه خیریه همت به آزادی تعدادی از زندانیان جرایم مالی نیازمند کمک می کند.

به گزارش برنا، مدیر روابط عمومی معاونت رسانه ملی با بیان این موضوع از برگزاری پویش «به عشق علی، برای پدر» در آستانه روز پدر و با همت خانواده بزرگ رادیو خبر داد.

سید احمدرضا صدر درباره اهداف برگزاری این پویش گفت:«به عشق علی، برای پدر» پویشی ملی است که با هدف آزادی پدرانی که به دلیل ناتوانی از ادای دیون مالی زندانی شده‌اند، برگزار می شود.

وی افزود: این پویش با همت خانواده بزرگ رادیو و مشارکت سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور و خیریه همت آغاز به کار کرده است و نیازمند حمایت اجتماعی همه مردم همدل ایران است.

صدر در ادامه با اشاره به ویژگی بارز مردم مهربان کشورمان در علاقه به شرکت در کارهای خیر و خدا پسندانه، تاکید کرد:هیچ کار خیری بالاتر از خدمت به انسان های نیازمند نیست و چه خدمت و کمکی بالاتر از زدودن غم از چهره کودکی که در آستانه روز پدر چشم انتظار آغوش گرم اوست. به همین دلیل معاونت صدای رسانه ملی با همکاری موسسه خیریه همت که یکی از موسسه های معتبر، معتمد و صاحب مجوز از وزارت کشور است و با همکاری و نظارت سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور این پویش را ایجاد کرد تا علاقه‌مندان به مشارکت در این طرح معنوی و خداپسندانه بتوانند با اطمینان کمک های نقدی خود را برای آزادی این گروه از زندانیان نیازمند هدیه کنند.

مدیر روابط عمومی معاونت صدا خاطر نشان کرد: گزارش کمک‌های جمع آوری شده به صورت منظم از طریق رادیو اطلاع رسانی می‌شود و علاقه مندان برای شرکت در این عمل خیر به هر میزان که تمایل دارند حتی با پرداخت ده هزارتومان می توانند در این پویش ملی مشارکت کنند.

علاقه مندان می‌توانند با وارد کردن کد دستوری ۷۸۰۵۵۸۸# و انتخاب گزینه "به عشق علی (آزادی پدران زندانی)"، یا از طریق واریز مبلغ به شماره کارت بانکی: ۵۰۴۱۷۲۱۰۶۲۸۰۶۲۷۹

و یا مراجعه به درگاه اینترنتی:http://www.hemmat۱۱۰.com/payment-new/

هدایای نقدی خود را واریز کنند.

گفتنی است این پویش تا پایان روز ۷ اسفند ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز