با هدف ایجاد فرصت برای کشب و کارهای آنلاین؛

جشنواره وب وموبایل حامی معنوی یافت

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۰:۵۷:۰۷
کد خبر: ۱۱۴۲۰۰۸
سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، به عنوان حامی معنوی در سیزدهمین جشنواره وب و‌موبایل ایران حضور پیدا کرد.

به گزارش برنا، با امضای تفاهم نامه ای میان ستاد برگزاری جشنواره وب وموبایل و سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، این سازمان حامی معنوی جشنواره شد. 

با تبادل این تفاهم‌نامه فرصت هم‌افزایی اکوسیستم کسب‌وکارهای آنلاین با بالاترین مرجع اطلاعات کتاب‌شناسی و اسناد و نسخ در کشور فراهم شد. 

شهریور سال جاری با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور از «سامانه حافظه ملی ایرانیان» در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران رونمایی شد. 

راه اندازی این سامانه با رویکرد «حافظه ملی در خانه هر ایرانی» و در راستای دسترسی پژوهشگران، ناشران، پدیدآورندگان و خوانندگان کتاب طراحی شد. افتتاح این سامانه با شیوع ویروس کرونا دسترسی آنلاین هموطنان را به گنجینه کتابخانه ملی تسهیل کرد.

سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، باسابقه‌ترین رویداد مستقل در اکوسیستم آنلاین کشور به شمار می‌رود و مراسم اختتامیه این جشنواره به صورت مجازی در تاریخ 1 اسفند برگزار شد و با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد. 

شورای داوران این جشنواره، گروهی از فعالان و بنیانگذاران کسب‌وکارها هستند و جشنواره هر سال با ترکیبی از رای‌گیری عمومی و داوری، نامزدها و برگزیدگان را معرفی می‌کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز