چهره ها و اتفاقات حوزه فرهنگ و هنر در هفته ی گذشته؛

دامادی یک «خوب، بد، جلف» / «نون.خ» کیک تولد را فوت کرد! سعید آقاخانی چند ساله شد؟ /مریلا زارعی به جای شبنم مقدمی!/ بازیگر زن جدید مسعود کیمیایی فاش شد/ جایگزین نوید محمدزاده پیدا شد/ رفقای خوب در آمریکا به داد شهاب سینمای ایران رسیدند

۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۵:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۲۲۱۲
دامادی یک «خوب، بد، جلف» / «نون.خ» کیک تولد را فوت کرد! سعید آقاخانی چند ساله شد؟ /مریلا زارعی به جای شبنم مقدمی!/ بازیگر زن جدید مسعود کیمیایی فاش شد/ جایگزین نوید محمدزاده پیدا شد/ رفقای خوب در آمریکا به  داد شهاب سینمای ایران رسیدند
یادداشت- مجتبی احمدی- دبیر سرویس فرهنگ وهنر؛ در هفته ای که گذشت همه اخبار با واکسیناسیون شهاب حسینی در آمریکا کلید خورد، با ماجرای نامه دکتر حسین کرمانپورمدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی به رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت ادامه پیدا کرد، فاطمه معتمدآریا درخواست واکسیناسیون هنرمندان را تکذیب کرد تا رسیدیم به ازدواج پیمان قاسم خانی که به یک باره حواشی اطراف زندگی این نویسنده و کارگردان سینما را جمع و جور کرد.

داماد هفته؛ پیمان قاسم خانی

حتما پرسروصداترین خبر هفته گذشته داماد شدن مجدد کارگردان «خوب، بد، جلف» بود که با حواشی بسیاری در فضای مجازی مواجه شد. همسر سابق بهاره رهنما با میترا ابراهیمی ازدواج کرد تا مهراب قاسم خانی خبر ازدواج مجدد برادرش را رسانه ای کند. میترا ابراهیمی که کارگردانی مستند را تجربه می کند فارغ التحصیل روانشناسی است و قطعا ازذواجش با نویسنده طناز سینما و تلویزیون او را بیش از پیش معرفی می کند.

266956_308 (1)

خوش شانس هفته؛ شهاب حسینی

در هفته گذشته فیلمی از شهاب حسینی در شبکه های اجتماعی همرسانی شد، که این بازیگر بین المللی با ماسکی از نقش ماریجوآنا آستین بالا می زند و واکسن کرونامی زند. همین فیلم واکنش های متفاوتی  را به دنبال داشت و باز این نکته را در فضای مجازی وایرال کرد که فاصله سلبریتی ها با مردم عادی تا کجاست؟ شهاب حسینی در ابتدا بر این حرف ها وقعی نگذاشت اما بالاخره با انتشار شعری در صفحه اینستاگرامش با این مضمون که ؛

دلا خو کن به تنهایی که از تن ها بلا خیزد

سعادت آن کسی یابد که از تن ها بپرهیزد

به بحث ها واکنش نشان داد. اما این ابیات هم باعث نشد تا موضوع واکسن زدن سوپر استار ایران فراموش شود بالاخره بازیگر فیلم «فروشنده» در توضیح زدن ماسک با نقش ماریجوآنا گفت برنامه ای برای زدن این ماسک نداشته واز سرناچاری و نداشتن ماسک در دسترس از آن استفاده کرده است. شهاب حسینی همچنین در مورد زدن واکسن در آمریکا تاکید کرد: «هیچ نیت قبلی و برنامه ریزی مشخصی برای زدن واکسن نبود و نداشتم. به اصرار یکی از دوستان  که برای آغاز یک کار سینمایی همراهی ام می کرد، در صف واکسن مازاد ایستادیم تا  شانس خود را امتحان کنیم. در آمریکا برای مراکز سالمندان و سایر مراکز در اولویت، همیشه چیزی حدود بیست درصد واکسن  اضافه در نظر گرفته می شود تا در صورت شکستگی یا اتفاقات غیرمترقبه، مشکلی برای جامعه هدف بوجود نیاید. پس از اتمام کار، مازاد را  بین مردم عادی توزیع و تزریق می کنند. کل ماجرا همین بود.اتفاقی که برای هر کسی می تواند بیفتد .»

images

 

تکذیب هفته؛ فاطمه معتمد آریا

با انتشار نامه دکتر حسین کرمانپور مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی و درخواست واکسیناسیون هنرمندان پیش از دیگر اقشار جامعه، موجی از تاییدها و تکذیبیه ها به راه افتاد. در این میان نام فاطمه معتمدآریا به عنوان یکی از بازیگران درخواست کننده واکسیناسیون برسر زبان ها افتاد. بازیگر «روزی روزگاری آبادان» به سرعت واکنش نشان داد و خبر نامه نگاری خود را تکذیب کرد و از مسئولان خواست تا واکسیناسیون گسترده را در اولویت قرار دهند. به این ترتیب این بازیگر پیشکسوت و برنده چندی سیمرغ بلورین صف هنرمندان را به مردم گره زد.

اخیرا نیز علی نصیریان با مصاحبه ای اعلام داشته است که حاضر نیست زودتر از دیگران واکسن بزند و ترجیح می دهد با مردم و از طریق چارچوب معین واکسینه شود.

ac-image-zX157241973165

 

مهمان جذاب هفته؛ جواد عزتی

جواد عزتی در سال های گذشته نشان  داد در هر لباس و نقشی می تواند؛ بدرخشد، می تواند در فیلم «هزارپا» و در کنار رضا عطاران برقصد و همه را به خنده بیندازد و بعد در کسوت صادق در فیلم «ماجرای نیمروز» ظاهر شود، نقشی که هر هنرمندی را بر لبه تبغ قرار می دهد.بازی در  همین نقش های گوناگون باعث شده تا هر زمان چهره دوست داشتنی جواد عزتی بر روی پوستر سینمایی قرار گیرد، صف های گیشه سینما طویل تر شوند. حالا شهاب حسینی با دعوت از این بازیگر بانمک علاقه مند است، کماکان برنامه را در اوج نگه دارد. 

download (2)

جایگزین بی ربط هفته محسن کیایی

«نگهبان شب» به کارگردانی رضا میرکریمی یک جابه جایی عجیب و غریب را در تیم بازیگری اش تجربه کرد.

اینکه چه نقش هست که هم نوید محمدزاده می تواند بازی کند و هم محسن کیایی سوالی است که باید بعد از ساخت و اکران این فیلم به جواب آن برسیم. بی تردیدمحسن کیایی و نویه محمدزاده نه به لحاظ استایل، نه به لحاظ تیپ، نه به لحاظ فیزیک و نه به لحاظ جنس بازی هیچ شباهتی به هم ندارند. البته نباید فراموش کنیم رضا میرکریمی در بازی گرفتن از بازیگران مختلف ید طولایی دارد.

download (3)

جابه جایی هفته؛ مریلا زارعی

هفته گذشته بالاخره لو رفت که نجیران» بعد از گذراندن دوره کرونا جلوی دوربین رفته است و حسن فتحی در سکوت خبری سریال جدیدش را کلید زد.اما در همین اثنی جایگزینی مریلا زارعی به جای شبنم مقدمی برای نقش مهد علیا تعجب همگان را برانگیخت چرا که از دست دادن نقشی با این سبقه و همکاری با حسن فتحی قطعا با دلیلی موجه از سوی شبنم مقدمی اتفاق افتاده است و به نوعی مریلا زارعی این فرصت مهم را از دست نداده است.

 

images (1)

خوش عطر هفته؛ مهران مدیری

مدت هاست که بسیاری از برندها برای همکاری تبلیغاتی با مهران مدیری وارد مذاکره شدند و قطعا در خوشبینانه ترین حالت کمتر کسی فکر می کرد که او از نامش برای عنوان یک اودکلن استفاده کند اما او این اقدام را انجام داد تا به جمع دیگر بازیگران معطر سینما و تلویزیون اضافه شود. 

عطر+مدیری

خائن کش هفته؛ الهام حمیدی

در هفته گذشته یکی دیگر از بازیگران خائن کش به کارگردانی مسعود کیمیایی معرفی شد و الهام حمیدی به مجموعه بازیگران متفاوت این فیلم سینمایی اضافه شد. پیش از این حضور مهران مدیری، امیر آقایی، نرگس محمدی، علی اوجی، سام درخشانی و... در این فیلم قطعی شده بود.

download

 

متولد هفته؛  سعید آقاخانی 

هفته گذشته کارگردان «نون.خ» کیک تولد49 سالگی اش را سر صحنه ی سریال جدیدش فوت کرد. او که این روزها مشغول ساخت نوروزی شبکه یک است تصمیم دارد بعد از این سریال روی صندلی کارگردانی سریالی ویژه شبکه نمایش خانگی بنشیند.

532306F6-D151-42D4-9F30-4E8B7694BC37

متولد هفته؛ شاعر دیرست گالیا

این هفته مصادف با تولد هوشنگ ابتهاج متخلص به م.ه.سایه است شاعر معاصر به نام که شعر را در عنفوان جوانی و با عشق به دختری ارمنی آموخت.از مهم‌ترین آثار هوشنگ ابتهاج تصحیح او از غزل‌های حافظ است که با عنوان «حافظ به سعی سایه» است. کتابی که  آن را به همسرش پیشکش کرده‌است

156993143

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز