ابراهیم عامریان:

«دینامیت» نوروز اکران نمی‌شود / اکران پس از واکسیناسیون

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۲:۵۷:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۲۳۱۶
«دینامیت» نوروز اکران نمی‌شود / اکران پس از واکسیناسیون
چندی پیش سه فیلم «دینامیت»، «چپ، راست» و «درخت گردو» از سوی محمدرضا صابری دبیر و سخنگوی سینماداران برای اکران نوروز 1400 معرفی شدند که ابراهیم عامریان این موضوع را تکذیب کرد.

ابراهیم عامریان در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: من نمی‌دانم چرا فیلم «دینامیت» را به عنوان گزینه اکران نوروز سال 1400 معرفی کرده‌اند و این در حالی است که ما اصلاً از این موضوع خبر نداریم و اصلاً صحبت و درخواستی برای این موضوع نداشته‌ایم.

عامریان تصریح کرد: ما برای اکران فیلم سینمایی «دینامیت» برنامه‌ریزی داریم ولی به هیچ‌وجه اکران نوروز مدنظر ما نبوده است. تنها زمانی فیلم سینمایی «دینامیت» اکران خواهد شد که 60 درصد مردم ایران واکسن زده باشند و خطر ابتلا به این بیماری دیگر وجود نداشته باشد.

او افزود: به هیچ‌وجه حاضر نیستیم در این شرایط جان حتی یک ایرانی برای دیدن فیلم به خطر بیفتد. به اعتقاد من فیلم سینمایی «دینامیت» اثری جذاب و دیدنی است و قطعاً افراد بسیاری را وسوسه می‌کند که به دیدن فیلم بیایند و اینکه این حضور افراد در سالن‌های سینما بخواهد جان کسی را به خطر بیندازد به نظر من هیچ ارزشی ندارد.

این تهیه‌کننده در پایان گفت: امیدوارم هر چه زودتر شاهد واکسیناسیون در سراسر کشور باشیم و خطر ابتلا به بیماری کرونا هر چه زودتر از بین برود و با بازگشایی سینماها رونق به سینماهای کشور بازگردد.

گفتنی است «دینامیت» فیلمی به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان محصول سال 1397 است. از بازیگران این فیلم می‌توان به محسن کیایی، احمد مهرانفر، نازنین بیاتی، و پژمان جمشیدی اشاره کرد. این فیلم به دلایلی هنوز مجوز اکران نگرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز