در بهار ۱۴۰۰ برگزار می‌شود؛

«حال خوش زندگی» در کارگاه های کانون پرورش

۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۲:۵۷:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۵۳۲۰
«حال خوش زندگی»  در کارگاه های کانون پرورش
دوره‌ مجازی «حال خوش زندگی» ویژه‌ نوجوانان در بهار ۱۴۰۰ توسط کانون پرورش فکری برگزار می‌شود.

به گزارش برنا، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دوره‌ مجازی «حال خوش زندگی» را ویژه‌ نوجوانان در بهار ۱۴۰۰ برگزار می‌کند.

مهارت برقراری و تثبیت روابط مثبت، مهارت خودباوری، مهارت جرات‌مند بودن، مهارت زندگی معنوی، مهارت امیدوار بودن، مهارت شاد بودن و مهارت هوش هیجانی عنوان ‌هفت کارگاهِ‌ «حال خوش زندگی» است.

مجموعه کارگاه‌های «حال خوش زندگی» با هدف تقویت توانمندی نوجوانان در مهارت‌های زندگی، بر پایه روان‌شناسیِ مثبت‌گرا طراحی شده است.

زهرا عبدالحی، دنیا یارمحمدی، فاطمه یوسف‌زمانیان، عطیه رستمی‌زاده و اعظم حیدرپور مدرسان دوره‌های «حال خوش زندگی» هستند که در حوزه روان‌شناسی و فلسفه سابقه کار با نوجوانان را دارند.

نوجوانان در این دوره‌ها یاد می‌گیرند چطور روابط‌شان را با دیگران مدیریت کنند، خود را بهتر بشناسند، با سبک‌های رفتاری آشنا شوند، مطمئن‌تر قدم بردارند، چگونه در هر شرایطی خونسردی خود را حفظ کنند، امیدوار باشند، برای خوشحال کردن خود نقشه بکشند، با هیجان‌های خود آشنا شوند و…

علاقه‌مندان برای حضور در این دوره‌ها از روز ۱۱ تا ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ فرصت دارند با مراجعه به پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی kpf.ir ثبت‌نام کنند.

 

نظر شما