علی صادقی:

به جای دستمزد، فحش دادند!/ من بازیگر نیستم

۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۰۱:۰۶:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۸۰۸۰
به جای دستمزد، فحش دادند!/  من بازیگر نیستم
علی صا‌دقی در جدیدترین گفت و گویش گفت: واقعیتش من بازیگر نیستم. در رودربایستی وارد این کار شدم و از همان اول هدفم این بود که مردم را شاد کنم. چون مردم ما مدام در معرض انواع و اقسام بدبختی‌ها و بدبیاری‌ها هستند و دلم می‌خواهد لبخند به لبشان بیاورم.

به گزارش روی خط برنا، ماجرای اختلاف من با مهران مهام به سالهای دوری برمی‌گردد. سالهایی که رضا عطاران و سعید آقاخانی خیلی سریال سازی می‌کردند. زمان سریال‌های «متهم گریخت»، «زن بابا»، «سه در چهار» و غیره و من از همان سالها دیگر هیچ کاری با این آقایان انجام ندادم. اول آمدند یک خانه برای رضا عطاران سند زدند و بعد آن را برای بقیه بچه‌های گروه تابلو کردند که تو با ما راه بیا و به عنوان تمام دستمزد یا نصف دستمزد این خانه را بگیر. اینها شگردشان همین است. قرارداد نصفه با بازیگران می‌بندند و برای مابقی دستمزد را می‌گویند به جای پول، خانه و از این چیزها به نامت می‌زنیم! و بعد هم وقتی چند کار با آن بازیگر انجام دادند و به قول معروف خرشان از پل گذشت، می‌گویند نه آقا نمی‌شود! یعنی هم دستمزد بازیگر را نصفه می‌دهند و هم استفاده خودشان را می‌برند. در همان سالها که می گویم به جای حساب و کتاب یک خانه به سعید آقاخانی دادند که کنار رودخانه و در طرحی افتاده که باید خراب شود!

بیشتر سعی می‌کنم با گروههای خوب کار کنم، گروههایی که دنبال برداشتن کلاه دیگران نباشند. الان هم بیشتر رفقای خودم مثل سعید آقاخانی، رضا عطاران، مجید صالحی و... برای کار به من زنگ می‌زنند و دیگر خیلی پیگیر نمی‌شوم که فلان کار را برای کجا و چه شبکه‌ای می‌خواهی بسازی. بعد از اینهمه سال ما همدیگر را می‌شناسیم و از آنجا که می دانم آنها خود زندگی واقعی را دستمایه کارهایشان در فرم و محتوا قرار می‌دهند، سبک شان را دوست دارم و سر کارهایشان می روم.

محمد شایسته که به من می‌گوید بیا در فیلم «50 کیلو آلبالو» یک سکانس مهمان بازی کن، یک سکانس می‌شود شش سکانس. بعد از آنطرف تمام تیزرهای تبلیغاتی‌اش را از پلان‌هایی انتخاب می‌کند که من بازی کردم و در نهایت چند سال پیش 15 میلیارد هم می‌فروشد! بعد زمانیکه به او می‌گویم حالا که سکانس من، سکانس مهمان نبود و کل تبلیغاتت هم از پلان‌های من است حداقل یک دستمزدی هم به من بده، فحش می‌دهد! چه می توانم بگویم! به جای دستمزد، فحش می‌دهند! این‌ها جلوی پایشان را می بینند، به جای اینکه دستمزدم را حساب کنند و 10 تا کار دیگر با من انجام دهند و بیشتر پول در بیاورند، فقط همین امروزشان را می‌بینند.

(منبع:جام جم)

 

نظر شما