در پرس تی وی؛

بررسی دستاوردهای حقوق بشری جمهوری اسلامی در تلویزیون

۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۲۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۹۱۰۰
بررسی دستاوردهای حقوق بشری جمهوری اسلامی در تلویزیون
برنامه «ایران امروز» (Iran Today) شبکه پرس تی وی دستاوردهای حقوق بشری جمهوری اسلامی ایران را مورد نقد و بررسی قرار می دهد.

به گزارش برنا، برنامه «ایران امروز» به تهیه کنندگی ساتراپ شجاعی با توجه به اینکه هفته آینده قرار است پرونده حقوق بشری ایران دوباره مورد بررسی قرار گیرد و احتمالا هجمه جدیدی علیه جمهوری اسلامی آغاز شود، به بررسی دستاوردهای حقوق بشری جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت‌ هایی که در این حوزه‌ ها از جمله حقوق زندانیان، حق منع شکنجه، حق منع بازداشت خودسرانه، حقوق زنان، حقوق کودکان، حقوق اقلیت های دینی و آزادی عقیده و مذهب صورت گرفته است، می پردازد.

اجرای «ایران امروز» را لیلا فرامرزی بر عهده دارد و ابوالفضل ابوترابی نماینده مجلس و سخنگوی کمیسیون حقوق بشر، محسن پاک آیین سفیر پیشین ایران در باکو و کارشناس روابط بین الملل، دکتر اقبالی و دکتر رشیدی کارشناسان پژوهشگاه قوه قضاییه میهمانان این قسمت برنامه هستند.

«ایران امروز» ساعت 00:00 سه شنبه 19 اسفند ماه به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش می شود و بازپخش این برنامه چهارشنبه ساعت 05:00، 12:00 و 16:00، پنجشنبه ساعت 07:00 و 19:00 و جمعه ساعت 16:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز