همزمان با نیمه شعبان؛

از نماهنگ «پایان انتظار» رونمایی شد

۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۰:۰۱:۵۰
کد خبر: ۱۱۵۷۶۰۶
نماهنگ «پایان انتظار» با حضور گروه نقاشان نور در شهرک سینمایی نور تولید و همزمان با نیمه شعبان رونمایی شد.

به گزارش برنا، گروه نقاشان نور با شرکت در عصر جدید و راه یافتن به مرحله دوم کار گروهی خود را به صورت رسمی آغاز کرد و در پایان مرحله اول توسط اقای علیخانی قولهایی داده شد برای حضور گروه در لوکیشن فیلم محمد رسول الله (ص) که این وعده با هماهنگی و نامه نگاری بین برنامه عصرجدید و شهرک سینمایی نور تابان میسر گشت .

در همان زمان جرقه ای در ذهن مدیر گروه آقای تقوایی زده شد جهت انجام کاری برای اهل بیت (ع) و نیمه شعبان .

وآقای حسین واعظیان ریاست محترم شهرک سینمایی لطف کردند و لوکیشن را در اختیار گروه قرار دادند و پس از بازدید لوکشین توسط گروه ما یکی از بچه های تصویرساز آرایش محمدی اس اف را طراحی و گروهْ تصویر سازی های مربوط به پلان های امام زمان (عج) را انجام داد.

بعد از آن گروه فرهنگی موسیقی صدا و سیما جناب آقای دکتر نراقیان با همکاری و کارگردانی جناب آقای سید علاء سیادت کار را تولید و به مرحله پخش در شبکه صدا و سیما رساندند.

این کلیپ از ترکیب یک پروژه عکاسی با تکنیک نقاشی با نور انجام شده است.

نفرات حاضر در این گروه عبارت اند از : 

تهیه کننده و کارگردان :علی تقوایی ، عکاس : مصطفی رودکی، تصویر سازی و ادیت عکس : آرش محمدی اسفه، سایر عوامل : علی سوری ، احمد تاجیک ، مسعود قائمی ، مهدی تقوایی

فیلمبرداری و ساخت نماهنگ احساسی پایان انتظار با موضوع مهدویت همراه با حضور گروه  نقاشان نور به کارگردانی تلویزیونی سید علاء سیادت انجام پذیرفته است.

سیدمحمدمهدی ملاطفت مدیر تولید پروژه در رابطه با این نماهنگ تصریح کرد:

پروژه به سفارش مرکز موسیقی و سرود صدا وسیما و مشارکت برنامه عصر جدید و  شرکت سینمایی نور تابان برای در اختیار گذاشتن لوکشین مکه و ریس محترم شهرک سینمایی نور تابان جناب حسین واعظیان به همت دکتر نراقیان ساخته شده است.

در انتها با تشکر از زحمات و پیگیری های ویژه احسان علیخانی ازکلیه عوامل فنی عصر جدید و عوامل و عزیزانی که گروه نقاشان نور را در ساخت این کار همراهی کردند بسیار سپاسگزاریم.

امیدواریم که این کار مورد قبول درگاه الهی و حضرت بقیه الله (عج) قرار گیرد.

تکنیک نقاشی با نور به وسیله دوربین عکاسی  و سه پایه  و منبع نوری  انجام میشود مثل چراغ قوه لیزر آتیش و سیم ظرفشویی و منبع های نوری مختلف که دوربین عکاسی باید روی حالتb و ۳۰ ثانیه که در اصطلاح لانگ اکسپوژر  یعنی نور دهی و در اصطلاح لایت پینتینگ میگویند که به معنی نقاشی با نور هستند که در اون زمان بر اساس نقاشی با نور اون عکس شکل میگیرد لوازم جانبی برای این نوع عکاسی سه پایه دوربین عکاسی DSLR ریموت شاتر هست و منبع نوری برای انجام تکنیک نقاشی با نور  و ایده پردازی برای انجام یک اثر هنری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز