«هاشتاغ» بررسی می کند؛

ترند «روز زمین» و «آزادی، قدر، زمین» در کشورهای عربی و فلسطین

۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۳:۵۴:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۷۸۴۶
هشتگ «روز زمین» و «آزادی، قدر، زمین» به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد روز زمین فلسطین در شبکه های اجتماعی جهان عرب در برنامه امشب «هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می شود.

به گزارش  برنا، ترند دو هشتگ «روز زمین» و «آزادی، قدر، زمین» توسط کاربران شبکه های اجتماعی کشورهای عربی و اسلامی، خصوصاً فلسطین به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد روز زمین فلسطین در برنامه امشب «هاشتاغ» تشریح خواهد شد. 

در خصوص این روز بیان خواهد شد که مردم فلسطین در اعتراض به مصادره اراضی الجلیل ، المثلث، ساحل و نقب توسط رژیم صهیونیستی، در تاریخ 30 مارس سال 1976 تظاهراتی اعتراضی برگزار کردند که به روز زمین معروف شد. 

اعمال خشونت، سیاست تبعیض نژادی، مصادره زمین‌ها و ویران‌سازی روستاها، راندن فلسطینیان از سرزمین خودشان و تجزیه آن به مجموعه‌های کوچک جدا از هم و… موضوعاتی است که فلسطینیان به آن اعتراض شدید دارند و این مناسبت در سال 1976 و در روز قیام ملی فلسطینیان در سرزمین‌های اشغال شده بنیان نهاده شد.

«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدمعین مقامی و اجرای محمد العامری، امشب 10 فروردین ماه ساعت 22:15 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز