انتخابات ۱۴۰۰ از شبکه رادیویی تهران؛

«رو به جلو» در انتخابات ریاست جمهوری

۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۰:۲۷:۰۳
کد خبر: ۱۱۵۹۰۷۶
«رو به جلو» در انتخابات ریاست جمهوری
شبکه رادیویی تهران با ویژه برنامه انتخاباتی«رو به جلو» به استقبال انتخابات 1400 می رود.

به گزارش  برنا، مهدی زال زاده تهیه کننده ویژه برنامه انتخاباتی ضمن اعلام این خبر گفت: شبکه رادیویی تهران با هدف ارائه دیدگاه‌ها و راهبردهای مناسب به شهروندان جهت آماده سازی و اطلاع رسانی ویژه انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی‌شهر و روستا در خردادماه، با عنوان برنامه «رو به جلو»روی آنتن می رود.

وی افزود: این برنامه روزهای زوج از ساعت 16 و 35 دقیقه در چهار بخش تقدیم مخاطبان می‌شود؛ بخش اول شامل آیتم نمایشی با عنوان«آقای روشنگر» که به کارگردانی محمد محمودی تهیه و پخش خواهد شد. در این نمایش سه بازیگر یک چالش موضوعی را مطرح می‌کنند که در نهایت آقای روشنگر راهکار صحیح را ارائه می دهد.   

در بخش آیتم«تولید مشترک»به سراغ گروهی از تولید کننده‌های داخلی خواهیم رفت و در خصوص علت‌های انتخاب کسب و کارشان با آنها گفت و گو می‌کنیم.

«استودیو سیار» از دیگر بخش های برنامه رو به جلو است که با مردم درباره انتخاب مناسب گفت و گو می‌کند.

«گفت و گوی صمیمی» از دیگر آیتم های ویژه برنامه انتخاباتی رادیو تهران که در هر قسمت از برنامه با یکی از چهره‌ها و شخصیت ها از جمله بازیگران، ورزشکاران، شخصیت های دینی و مذهبی و چهره‌های سیاسی مصاحبه می‌کند.

برنامه انتخاباتی گروه سیاسی رادیو تهران روزهای زوج با اجرای زرین کشاورز از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و موج ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز تقدیم خواهد شد.

شنوندگان از سراسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده‌های دیجیتال(ستاپ باکس) دریافت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز