راین کوگلر دعوت آکادمی اسکار را رد کرد

۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۴:۴۹:۱۵
کد خبر: ۱۱۵۹۳۲۷
راین کوگلر دعوت آکادمی اسکار را رد کرد
راین کوگلر تا امروز سه فیلم بلند تحسین‌شده ساخته است با عناوین «ایستگاه فروتویل»/ Fruitvale Station، «کرید»/ Creed و «بلک پنتر»/ Black Panther که هر یک حسابی در فصل جوایز و اسکار سروصدا کرده‌اند و حتی نامزدی‌هایی را به دست آوردند.

به گزارش برنا،  با وجود نامزدی‌های متعدد در اسکار و به‌نوعی علاقه آکادمی به راین کوگلر، او علاقه‌ای به عضویت در این آکادمی ندارد. کوگلر در گفت‌وگوی تازه‌اش با «هالیوود ریپورتر» درباره رد پیشنهاد عضویت آکادمی علوم و هنرهای سینما چنین گفته است: «من این جور انتخاب‌ها را درک نمی‌کنم و نمی‌توانم فهرستی آماده کنم و بگویم این فیلم به اندازه کافی خوب بود و آن یکی نبود. من عاشق فیلم‌ها و سینما هستم. برای من همین کافی است. اگر قرار باشد عضوی از یک سازمان باشم، اتحادیه‌های کارگری خواهد بود، جایی که سعی می‌کنیم راه‌هایی برای حمایت از خانواده‌های یکدیگر پیدا کنیم و مشکلات مربوط به داشتن یک بیمه سلامت خوب را حل کنیم؛ اما می‌دانم که این جور چیزها جلوه دارد و آدم را در کانون توجه قرار می‌دهد».

کوگلر در سال ۲۰۱۶ پیشنهاد پیوستن به آکادمی را رد کرد، یک سال پس از موفقیت تجاری و انتقادی «کرید». جالب است که فیلم‌های کوگلر چندین‌ و چند نامزدی اسکار را در کارنامه دارند ولی او امسال بالأخره اولین نامزدی اسکارش را کسب کرده است. او امسال به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان «یهودا و مسیح سیاه»/ Judas and the Black Messiah در رشته بهترین فیلم نامزد شده است. اصلاً یکی از رکوردهای اسکار امسال همین است که برای اولین بار در تاریخ مراسم آکادمی، یک گروه تهیه‌کنندگی سیاه‌پوست نامزد دریافت مهم‌ترین جایزه اسکار شده‌اند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز