در راستای اطلاع رسانی درباره ویروس کرونا ؛

وزیر بهداشت از مدیر رادیو فرهنگ تقدیر کرد

۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۰۷:۵۳:۰۱
کد خبر: ۱۱۵۹۴۵۹
وزیر بهداشت از مدیر رادیو فرهنگ تقدیر کرد
دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ارسال لوح سپاس نسبت به همکاری های انجام شده در دوران شیوع ویروس کرونا و تولید و پخش برنامه های آموزشی و فرهنگسازی در شرایط کرونایی جهت آگاه سازی مردم از علیرضا حبیبی مدیر این شبکه و تلاش همکاران برنامه ساز این شبکه در اطلاع رسانی هوشمند برای مقابله با شیوع ویروس کرونا به عنوان بازوی قوی اطلاع رسانی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش برنا، دکتر سعید نمکی،  وزیر بهداشت،  درمان و آموزش پزشکی با ارسال لوح سپاس نسبت به همکاری های انجام شده در دوران شیوع ویروس کرونا و تولید و پخش برنامه های آموزشی و فرهنگسازی  در شرایط کرونایی جهت آگاه سازی مردم از علیرضا حبیبی مدیر این شبکه و تلاش همکاران برنامه ساز این شبکه در اطلاع رسانی هوشمند برای مقابله با شیوع ویروس کرونا به عنوان بازوی قوی اطلاع رسانی تقدیر و تشکر کرد.

دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی نامه ای از یک سال تلاش رسانه ملی، به ویژه رادیو فرهنگ  برای مقابله با ویروس منحوس کرونا تقدیر کرد.

در این نامه آمده است: رسانه ملی (رادیو فرهنگ ) به عنوان بازوی قوی اطلاع رسانی به یاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و به عبارت روشن تر به مدد سلامت مردم ایران آمد.

وی عنوان کرده است به رسم قدرشناسی ، از تلاش‌های علیرضا حبیبی مدیر رادیو فرهنگ‌و آن مجموعه تلاشگر و خدوم برای اطلاع رسانی به هموطنان گرامی در راستای مدیریت و مقابله با همه گیری بیماری کووید۱۹ سپاسگزارم و از آستان حضرت ربوبیت برای آن جناب و همکارانتان ، سعادت و سربلندی تمنا دارم .

وزیر بهداشت در این نامه اظهار امیدواری کرده در ادامه این راه پر فراز و نشیب همچنان رادیو فرهنگ یاریگر میهن و ملت ایران باشد.

 

نظر شما