همزمان با رقابت در جشنواره بارسلونا؛

«یلدا» در اسپانیا به نمایش درآمد

۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۲:۱۸:۳۳
کد خبر: ۱۱۶۰۲۷۲
«یلدا» در اسپانیا به نمایش درآمد
«یلدا» سومین ساخته بلند مسعود بخشی از پایان آوریل برای نخستین بار و در سراسر اسپانیا توسط کمپانی آوالون پخش می‌شود.

به گزارش  برنا، فیلم «یلدا» علاوه بر نمایش عمومی در اسپانیا، در پنجمین جشنواره بین‌المللی بارسلونا از ١٥ الی ٢٣ آوریل ۲۰۲۱ (٢٦ فروردین الی ٣ اردیبهشت ١٤٠٠) به عنوان نماینده کشورمان در بخش مسابقه حضور دارد.

امسال ٥٠ فیلم در بخش‌های مختلف جشنواره بارسلونا انتخاب شده‌اند که در بخش مسابقه تنها ٨ فیلم برای کسب  جوایز رقابت می‌کنند.

«یلدا» اثر مسعود بخشی و محصول مشترک ایران، فرانسه، آلمان، لوکزامبورگ، سوئیس و لبنان در کنار  مادرخوانده (ژان پل سالومه، فرانسه) شکوفه پنگوئن (گلندین آیوین، امریکا و استرالیا)، کشور کوچک (اریک باربیه، بلژیک و فرانسه)، سومبرا( برونو گاسکون، پرتقال)، سال سالینجر من (فلیپ فالاردو، کانادا و ایرلند) و خائن خوب (کریستنا رزندال، دانمارک) به شکل آنلاین برای داوران و مخاطبان جشنواره به نمایش در می‌آیند.

«یلدا» به تهیه‌کنندگی مشترک علی مصفا و موسسه فرهنگی مستقل بن گاه (مسعود و محمود بخشی) با مشارکت بنیاد فارابی یکی از آثار موفق سینمایی در سال‌های اخیر است که پس از کسب جوایز متعدد از جمله جایزه بزرگ جشنواره ساندنس آمریکا و اکران در اروپا، هم اکنون توسط کمپانی فیلم موومنت در آمریکا عرضه می‌شود.

 

نظر شما