با وجود اکران نوروزی؛

«خون شد»دو هفته اکران ، فقط چهل میلیون تومان فروش!

۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۳:۰۱:۰۱
کد خبر: ۱۱۶۰۵۴۲
«خون شد»دو هفته اکران ، فقط چهل میلیون تومان فروش!
تهیه‌کننده فیلم «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی که این روزها روی پرده سینماست، درباره وضعیت نمایش این فیلم گفت: «در شرایطی که قرار بود چند فیلم برای نوروز ۱۴۰۰ اکران شوند، «خون شد» هم در میان آثار اکران نوروزی قرار گرفت. البته با توجه به وضعیت کرونا ما پیش‌بینی می‌کردیم که استقبال چندانی از فیلم نشود ولی نه این‌قدر پایین!»

به گزارش برنا،جواد نوروزبیگی درباره دلایل بی‌رونقی اکران توضیح داد: «تمام فیلم‌ها به همین وضعیت دچار شدند، حتی مشاهده کردید که فیلمی مانند «شنای پروانه» ساخته محمد کارت موفقیتی در اکران سینمایی به دست نیاورد اما در اکران آنلاین در دو روز اتفاقات ویژه‌ای برای آن رقم خورد. بنابراین به نظرم مقداری قواعد بر هم ریخته است. برای مثال در حالی که فکر می‌کنیم اکران آنلاین بد است، چنین نمایشی روی یک فیلم جواب می‌دهد. باید یک کارشناسی و بررسی درستی صورت بگیرد تا سینما را نجات بدهیم و مخاطب دوباره به سینما بازگردد. چون عدم ورود مخاطب به سینما صدمات زیادی دارد.»

این تهیه کننده سینما معتقد است سینما رفتن ازسبد تفریحات مردم حذف شده است: «آثاری که روی پرده هستند جزو فیلم‌های خوب سینمایی هستند. از سوی دیگر آثار آقای کیمیایی هم همواره در اکران موفق بوده، همیشه طرفداران خود را داشته و توانسته است مخاطبانی را به دست بیاورد. آقای مجیدی کارگردان «خورشید» هم همیشه جزو فیلمسازان موفق در اکران بوده است. اما اکران نوروزی امسال نشان داد که مردم در تعطیلات نوروزی تفریحی به نام سینما را از میان برنامه‌های خود حذف کرده بودند و به سمت سینما نرفتند، یعنی هرچند به تفریحات دیگر و مسافرت پرداختند اما سینما را در میان سبد تفریحی خود قرار ندادند.»

لازم به ذکر است فیلم سینمایی «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی و سرمایه گذاری محمدصادق رنجکشان پس از دو هفته اکران در سینماها فقط توانسته چهل میلیون تومان فروش داشته باشد!

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز