«هاشتاغ» بررسی می‌کند؛

خشم کاربران عراقی از توافقنامه های همکاری با امارات و عربستان

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۴:۱۸:۵۳
کد خبر: ۱۱۶۰۹۴۵
واکنش کاربران عراقی به توافقنامه های همکاری با دو کشور امارات و عربستان و ترند هشتگ «سازشکاران برادران شیطان هستند» در برنامه «هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می شود.

به گزارش  برنا، سفر مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق به عربستان و امارات و امضای توافقنامه های همکاری با این دو کشور و به دنبال آن خشم مردم عراق با راه اندازی هشتگ هایی در این خصوص در «هاشتاغ» امشب تشریح خواهد شد. 

در این برنامه بیان خواهد شد که کاربران عراقی با راه اندازی هشتگ «سازشکاران برادران شیطان هستند» ضمن اشاره به التیام نیافتن زخم عراقی ها از حوادث تروریستی که با حمایت این دو کشور همراه بوده، خواستار توقف دخالت های امارات و عربستان در امور داخلی عراق شدند. 

هشدار کاربران عراقی درباره سرانجام برقراری روابط نزدیک با امارات و عربستان که به سازش با رژیم اشغالگر صهیونیستی منجر خواهد شد و نیز تلاش محور مقاومت در مقابله با طرح های رژیم اسرائیلی و آمریکایی موضوعاتی است که در این برنامه مطرح خواهد شد. 

  «هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدمعین مقامی و اجرای علا قاسمی، امشب 17 فروردین ماه ساعت 22:15 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز