همزمان با روز سلامت و روز جهانی بهداشت؛

آخرین دستاوردهای درمان بیماری کرونا در « سرزمین من»

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۰۹:۴۳:۵۸
کد خبر: ۱۱۶۱۲۵۹
با حضور معاون‌سلامت وزارت بهداشت در رادیو فرهنگ همزمان با روز سلامت و روز جهانی بهداشت آخرین دستاوردهای درمان بیماری کرونا در « سرزمین من» بررسی می شود.

به گزارش برنا، برنامه « سرزمین من» امروز  در روز سلامت و روز جهانی بهداشت ضمن نگاهی به تاریخچه‌ای از حوزه سلامت به همت گروه تاریخ و اندیشه از رادیو فرهنگ پخش می شود.

شنوندگان رادیو فرهنگ چهارشنبه ۱۸فروردین ماه‌ در برنامه « سرزمین من » که مجله رادیویی با محوریت رویدادهای تاریخی-فرهنگی و اجتماعی است کارشناس مجری برنامه به مناسبت روز جهانی بهداشت با معاون سلامت وزارت بهداشت ،درمان، ‌‌آموزش در خصوص تاریخچه حوزه سلامت در ایران ‌اقدامات مهم بهداشتی در کشور از گذشته تا کنون گفت و گو می کند همچنین در ادامه  به موضوع کرونا و‌ آخرین دستاوردهای علمی در شناخت و درمان این بیماری پرداخته می توانند و سخنان یکی از متخصین این حوزه  تقدیم شنوندگان خواهد شد.

در بخش تاریخی این برنامه از آزادی امام خمینی پس از ده ماه زندان در سال ۱۳۴۳ یاد می شود و در بخشی دیگر در «آوان مجدی» یک اثر از اراک معرفی می شود.

بخش «هرگز رهایم مکن» با موضوع انتظار فرج و دلنوشته هایی برای امام زمان عج به قلم استاد خلیلی است و همچنین بخش های«امروز در تاریخ سرزمین من»و «انتخابات در سرزمین من» نیز در قالب روایت گوینده پخش می شود.

در « سرزمین من» امروز به اقدامات چرچیل در راستای اشغال ایران در سال 1941 در گفتگو با استاد تاریخ بررسی می شود.

بخش دیگری از این برنامه با عنوان«کرونا بیماری قرن» است که با توجه به شروع موج چهارم کرونا در کشور و قرمز و نارنجی شدن شهرها، یک متخصص از آخرین دستاوردهای علمی در شناخت و درمان این بیماری قرن می گوید.

برنامه «سرزمین من » به تهیه کنندگی « امیررضا راز» ساعت ۱۲:۴۵روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز و موج ای ام ردیف ۵۸۵ کیلوهرتز از رادیو فرهنگ پخش می شود.

 

نظر شما