با حکم مدیرعامل و رییس هیأت مدیره کانون؛

سعیدرضا کامرانی به‌عنوان مدیرکل کانون فارس منصوب شد

۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۰۱:۵۸:۰۰
کد خبر: ۱۱۶۲۰۳۸
سعیدرضا کامرانی به‌عنوان مدیرکل کانون فارس منصوب شد
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکمی سعیدرضا کامرانی را به عنوان مدیرکل کانون استان فارس منصوب کرد.

به گزارش برنا، فاضل نظری در حکم انتصاب مدیرکل جدید کانون استان فارس بر هدف محوری کانون به عنوان یکی از نقش‌آفرینان ممتاز و متمایز عرصه تعلیم و تربیت و تعالی آینده‌سازان ایران اسلامی، شکوفایی استعدادها و پرورش ذوق و خلاقیت کودکان و نوجوانان تاکید کرده است.

مدیرعامل کانون همچنین در این حکم تحقق اهداف را علاوه بر نیاز به وجود محیطی پر نشاط، امیدبخش و بهره‌مندی از ظرفیت دانش، تجربه و انگیزه والای خانواده ارجمند کانون، مستلزم تعمیق برنامه‌ها و کیفی‌سازی فعالیت‌ها دانسته و بر توجه به ابزارها و روش‌های نوین پرورش خلاقیت، تقویت و توسعه همکاری با مدارس و پرداختن به آموزش هدف‌مند مهارت‌ها و مقوله‌های فرادانشی متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی و اقتضاهای فرهنگی بومی توصیه کرده است.

رییس هیأت مدیره کانون در این حکم همچنین اظهار امیدواری کرده است که به همت مدیرکل جدید و همکاران استان فارس و از رهگذر ملاحظه راهبردهای عملیاتی کانون و هماهنگی با استاندار و سایر مسئولان دستگاه‌های مرتبط، آن استان و تعامل موثر با همکاران ستادی در مسیر تحقق اهداف کانون گام‌های موثری برداشته شود.

سعیدرضا کامرانی از هنرمندان ممتاز خوشنویسی است و در سابقه خود معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس را ثبت کرده است.

یادآوری می‌شود سعیدرضا کامرانی که از جانبازان هشت سال دفاع مقدس است، از مهر سال ۱۳۹۹ سرپرستی اداره‌کل کانون استان فارس را بر عهده گرفت.

 

نظر شما