اسکار ۲۰۲۱ به دنبال سنت شکنی / رقابت هاپکینز با جوانترها

۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۰:۰۵
کد خبر: ۱۱۶۹۶۰۲
اسکار ۲۰۲۱ به دنبال سنت شکنی / رقابت هاپکینز با جوانترها
مراسم اسکار 2021 با نامزدی 9 بازیگر غیر سفیدپوست و دو زن کارگردان از سنت های قریب به یک قرن از این جایزه بزرگ سینمایی عبور کرد.

به گزارش برنا؛ برای اولین بار ۹ بازیگر غیرسفیدپوست نامزد جوایز‌ بهترین بازیگری و دو زن در فهرست کاندیداهای بهترین کارگردانی قرار گرفتند.

سه بازیگر بریتانیایی، آنتونی هاپکینز برای فیلم "پدر"، ریز احمد برای فیلم "آوای متال" و گری اولدمن برای فیلم "منک" در کنار چدویک بوزمن برای فیلم "بلک‌باتم ما رینی" و استیون یان برای فیلم "میناری" رقیب‌های دریافت بهترین بازیگر نقش اصلی مرد هستند.

آنتونی هاپکینز؛ پیش از این برنده نقش اصلی مرد در سال 1992 و برنده سه جایزه بفتا، دو جایزه امی و یک جایزه گلدن گلوب شده است و امسال برای بازی در فیلم «پدر» در لیست نامزدهای این دوره قرار گرفته است.

چدویک بوزمن؛ برای بازی در فیلم « بلک باتم مارینی» وی سال گدشته براثر بیماری سرطان درگذشت و همسرش جایزه گلدن گلوب را به جای او دریافت کرد.

گری اولدمن؛ برای بازی در فیلم «منک» نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد 2021 شده است. او پیش از این برنده جایزه اسکار و بفتا در سال 2018 برای فیلم «تاریک ترین لحظات» بود.

ریز احمد؛ برای بازی در فیلم «صدای متال» نامزد این دوره شده است. وی بازیگر و خواننده رپ و موسیقیدان است و دو جایزه گلدن گلوب و دو جایزه امی را در کارنامه دارد.

استیون یان؛ برای بازی در فیلم «میناری» کاندید شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز