با چاپ کتاب «آیا شمع زندگیتان روشن است؟»؛

این بار خشونت علیه مردان به سرخط آمد

۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۰۷:۱۶:۱۶
کد خبر: ۱۱۶۹۹۳۹
این بار خشونت علیه مردان به سرخط آمد
کتاب های «آیا شمع زندگیتان روشن است؟» نوشته میترا زارع که به خشونت علیه مردان می پردازد، در برنامه «چاپخانه» به بررسی گذاشته می شود.

به گزارش برنا، کتاب های «آیا شمع زندگیتان روشن است؟» و «سنتور چهاردستی»در  برنامه «چاپخانه» یکشنبه ۶ اردیبهشت ماه معرفی می شوند

شنوندگان رادیو فرهنگ در برنامه «چاپ خانه » این هفته گفت و گوی گفت و گوی صادق وفایی با میترا زارع نویسنده کتاب آیا شمع زندگیتان روشن است؟ را می شنوند.

این‌کتاب با محوریت بررسی خشونت خانگی علیه مردان نوشته شده و نسخه کامل‌تر کتاب «زنان خاکستری و مردان نقره‌ای» محسوب می‌شود که این‌نویسنده چندسال پیش منتشر کرد، مولف کتاب، به جستجوی ریشه‌های مساله طلاق پرداخته و خلاف کتاب «زنان خاکستری و مردان نقره‌ای» که دایره پژوهش‌هایش مربوط به خانواده‌های ایرانی بود، محدوده پژوهش و تحقیق را به خارج از مرزهای ایران و دیگر کشورها هم برده است.«آیا شمع زندگی‌تان هنوز روشن است؟»، سه‌بخش اصلی با عناوین «آیا مهر در زندگیتان جاری است؟»، «رفتار خود را تغییر دهید تا زندگیتان تغییر کند» و «مردان نقره‌ای» دارد.

همچنین در این برنامه رضا مهدوی با رامین صفاییه نویسنده کتاب سنتور چهاردستی در خصوص این اثر گفت و گو‌می کند

برنامه «چاپخانه» با اجرای لیدا وحیدی و تهیه کنندگی پرویز جمالی با موضوع معرفی تازه های نشر  و گفتگو با نویسندگان و مترجمان درخصوص آثارشان یکشنبه ها  ساعت٢١  برروی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز