از آلبوم آرزوی فردا تا اجرای گوشه شاهی کیوان ساکت؛

کیوان ساکت در «نیستان» رادیو فرهنگ

۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۰۸:۱۳:۴۴
کد خبر: ۱۱۶۹۹۵۶
کیوان ساکت در «نیستان» رادیو فرهنگ
برنامه «نیستان» رادیو فرهنگ با پخش گزیده هایی از آلبوم « آرزوی فردا» اثر عبدالرضا کیانی نژاد ( مازیار) به موسیقی کیوان ساکت هم اشاره می کند.

به گزارش برنا، برنامه نیستان مجله موسیقی رادیویی است که امشب بابخش های مختلف از گوشه و کنار دنیای موسیقی از رادیو فرهنگ پخش می شود.

رضا مهدوی کارشناس موسیقی رسانه ، پژوهشگر ، موسیقی دان دربرنامه « نیستان» یکشنبه ۶ اردیبهشت ماه با «فریاد عالی مقام»، نوازنده تنبور و خواننده از خطه کرمانشاه  گفت و گو‌می کند‌، او نفر اول و دوم جشنواره موسیقی جوان در بخش نوازندگی تنبور و آواز در سالهای ٩٦ و ٩٧ بوده و دانشجوی کارشناسی موسیقی و مدرس موسیقی نوازندگی و خوانندگی است و با ساز سنتور در برنامه حضور یافته است.

همچنین فرنوش تدین در این برنامه به معرفی آلبوم های ارزشمند موسیقی می پردازد و امشب آلبوم آرزوی فردا اثری از عبدالرضا کیانی نژاد ( مازیار) را معرفی کند ،در بخش « از ایده تا اجرا» نیز استاد کیوان ساکت ردیف موسیقی ایرانی را تحلیل می کند و در قسمت دوم این برنامه همچنان اشاره به گوشه شاهی دارد و ضمن اجرا و شرح گوشه شاهی توسط ایشان در برنامه با زخمه های سه تاربه روایت از داریوش صفت به نقل از استاد صبا از نوازنده چیره دست  سنتور دوره قاجار به نام میرزا علی اکبر شاهی یاد می شود.

ندا رادمهر  نیزدر بخش  اطلاع رسانی از رویداد و خبرهای حوزه آثار ارزشمند موسیقایی  با علی حسین زاده برگزیده جشنواره چهاردم ملی موسیقی جوان در یزد در بخش ضرب زورخانه گفتگو کرده است.

برنامه «نیستان» ساعت ۲۲ به تهیه‎کنندگی وحید رستگاری و همراهی  یلدا احتشامی  از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز پخش می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز