به کارگردانی نوید نیکخواه‌ آزاد؛

«زنگ تفریح» ایرانی در دیار رونالدو

۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۰۹:۰۹:۴۶
کد خبر: ۱۱۷۰۵۵۴
«زنگ تفریح» ایرانی در دیار رونالدو
فیلم کوتاه «زنگ تفریح» به کارگردانی نوید نیکخواه‌ آزاد، در جشنواره پولیتیکا در پرتغال به نمایش در می‌آید.

به گزارش برنا، جشنواره فیلم‌های سیاسی «Festival Politica»، امروز، پنجم اردیبهشت، با نمایش فیلم کوتاه «زنگ تفریح» از ایران به کار خود پایان می‌دهد.

جشنواره پولیتیکا به نمایش آثار سینمایی با موضوع سیاست، حقوق بشر و معضلات اجتماعی می‌پردازد. مضمون اصلی این دوره از جشنواره «مرزها، موانع، کوچ» است. در این دوره، جشنواره آثاری با موضوع مرز و مانع، کوچ، جنبش‌های سیاسی، خیزش نسل جوان و حقوق بشر را نمایش می‌دهد و از مخاطبان دعوت می‌کند تا به تماشای قصه‌های تأثیرگذار از زندگی آن‌هایی که کمر به تغییر جامعه، سیاست، و اقتصاد بسته‌اند، بنشینند.

«زنگ تفریح»، پیش از این، در جشنواره‌های شاخص مورد تأیید آکادمی اسکار و جوایز گویا اسپانیا از جمله جشنواره فیلم کوتاه ازمیر، جشنواره سینه لبو شیلی، جشنواره آلیکانته شیلی حضور داشته و از افتخارات آن می‌توان به کسب جایزه بهترین بازیگر از سی و سومین دوره جشنواره دانشجویی Living Skies کانادا و جایزه بهترین فیلم کوتاه از هجدهمین جشنواره آکسفورد آمریکا اشاره کرد.

پخش جهانی زنگ تفریح برعهده شرکت اسپانیایی FeelSales است.

این فیلم کوتاه به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی نوید نیکخواه آزاد تولید شده و موژان کردی، ریحانه نبی‌یان، نیلوفر شکوهی‌نیا و غزل خلیلی بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

نظر شما