تداوم روند بیمه اعضای خانه موسیقی در دوران کرونا

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۱۳:۵۰:۰۲
کد خبر: ۱۱۷۱۳۷۶
تداوم روند بیمه اعضای خانه موسیقی در دوران کرونا
واحد بیمه و عضویت خانه موسیقی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، روند بیمه اعضای این نهاد در دوران کرونا مانند سال‌های گذشته وقفه‌ای نداشته و به طور مستمر ادامه دارد.

به گزارش برنا، در متن این اطلاعیه آمده است: هنرمندان متقاضی عضویت و بیمه پس از تایید عضویت و صدور کارت خانه موسیقی نسبت به درخواست برقراری بیمه اقدام می‌کنند که در اسرع وقت توسط این نهاد به صندوق اعتباری هنر معرفی و روند برقراری بیمه آنها آغاز می‌شود.

در دوران کرونا هیچگونه خللی در رابطه با معرفی اعضا به صندوق اعتباری هنر و همچنین برقراری بیمه آنها از سوی صندوق ایجاد نشده و این روند بطور مستمر ادامه دارد.

بیمه تکمیلی اعضای خانه موسیقی نیز تا اول مهرماه سال ۱۴۰۰ معتبر است و شرایط دریافت بیمه تکمیلی سال جدید اواسط تابستان اعلام می‌شود.

واحد بیمه و عضویت خانه موسیقی جهت بهبود خدماتی نظیر صدور کارت عضویت، بیمه تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی، هنرکارت و ... از کلیه اعضا خواست تا با مراجعه به نشانی اینترنتی www.iranhmusic.ir/crm تمامی اطلاعات خود را(اطلاعات تماس، اطلاعات بیمه‌ای، اطلاعات تکمیلی، بروز کردن عکس و ... ) تکمیل کنند.

در سامانه جامع هنرمندان نام کاربری: کد ملی و کلمه عبور: کد عضویت مندرج در کارت اعضا است.

در صورتی که اعضا در هر یک از مراحل به روز رسانی اطلاعات و ورود به پروفایل شخصی خود با مشکلی مواجه شدند می توانند از طریق نرم افزار واتس اپ با شماره اختصاصی خانه موسیقی ۰۹۳۶۴۱۱۳۱۰۰ سوالات و مشکلات خود را مطرح کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز