با هدف ایجاد نشاط و امید بخشی برای گروه های مختلف سنی؛

سلام صبحگاهی شبکه پنج سیما به شهروندان

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۰۲:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۱۴۴۲
سلام صبحگاهی شبکه پنج سیما به شهروندان
برنامه جدید و صبحگاهی "سلام تهران" از چهارشنبه ۸ اردیبهشت ‌ماه در روز مبارک میلاد امام حسن‌ مجتبی(ع) حوالی ساعت 8 صبح روی آنتن می رود.

به گزارش برنا؛ این برنامه صبحگاهی با هدف ایجاد نشاط و امید بخشی برای تمامی مشاغل و گروه های مختلف سنی طراحی شده است.

"سلام تهران" سعی دارد با تدارک بخش ها و آیتم های مختلف ورزشی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و خانوادگی اطلاعات مفید و کاربردی را پیش روی مخاطبان قرار دهد.

این برنامه که با اجرای قدیسه صالحی، میهمان منازل پایتخت ‌نشینان خواهد بود، از کارشناسانی چون: شروین طاهری و محمد مهدی رحیمی در بخش تهران با رویکرد سیاسی اجتماعی،  مهدی واعظی و حافظ کاظم زاده در بخش هوادار (میز ورزش)، امیرجاوید و امیر عباس صباغ در بخش روز (میز فرهنگ و هنر) بهره می گیرد.

همچنین مباحث حقوقی، سلامت، کارآفرینی و بازار از بخش‌های دیگر این برنامه صبحگاهی است که با دعوت از کارشناسان زبده علاوه بر دانش ‌زایی، پاسخگوی سوالات شهروندان نیز خواهد بود.

index

مرور تیتر رسانه‌های دنیا به صورت روزانه، حرکتی آگاهانه در برنامه سلام تهران است که مخاطبان را از وقایع ایران ‌و جهان باخبر می‌سازد.

برنامه "سلام تهران" به تهیه‌کنندگی محمد جواد طالبی کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که شنبه تا پنجشنبه حوالی ساعت 8 صبح به مدت 120 دقیقه تماشایی می شود.

index

نظر شما