کاری از شبکه ۵ سیما؛

حضور پدر و مادر شهید محمدحسین حدادیان در نخستین قسمت برنامه "سلام تهران"

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۱۶:۰۳:۳۹
کد خبر: ۱۱۷۱۴۴۸
حضور پدر و مادر شهید محمدحسین حدادیان در نخستین قسمت برنامه سلام تهران
برنامه "سلام تهران" کاری از شبکه پنج سیما است که فردا همزمان با میلاد امام حسن‌مجتبی(ع) روی این آنتن خواهد رفت.

به گزارش برنا؛ پدر مادر شهید محمدحسین حدادیان به عنوان نخستین میهمانان این برنامه در استدیو سلام تهران حضور خواهند یافت.

همچنین احمد میر طباطبایی رئیس کمیته ملی موزه‌های ایران در بخش تهران شناسی، میهمان منازل پایتخت نشینان است تا زوایای پنهان شهر تهران را به روی مخاطبان بگشاید.

این برنامه صبحگاهی با پوشش بخش‌های مختلف ورزش، فرهنگ، سیاست، اجتماع و خانواده تلاش می‌کند تا علاوه بر جنبه سرگرمی، دانش و اطلاعات مخاطبان را در این حوزه ارتقا دهد.

برنامه سلام تهران با اجرای قدیسه صالحی، میهمان منازل پایتخت‌نشینان است و از کارشناسانی همچون شروین طاهری و محمد مهدی رحیمی در بخش تهران با رویکرد سیاسی اجتماعی، مهدی واعظی و حافظ کاظم زاده در بخش هوادار ( میز ورزش)، امیرجاوید و امیر عباس صباغ در بخش روز ( میز فرهنگ و هنر) بهره گرفته است. مباحث حقوقی، سلامت، کارآفرینی و بازار نیز از بخش‌های دیگر این برنامه صبحگاهی است که با دعوت از کارشناسان زبده علاوه بر دانش‌زایی، پاسخگوی سوالات شهروندان نیز خواهد بود.

یکی از بخش‌های جذاب این برنامه، مرور تیتر رسانه‌های دنیا به صورت روزانه است که باعث می شود هیچ خبری از چشم وگوش مخاطبان پنهان نماند..

گفتنی است، برنامه "سلام تهران" به تهیه‌کنندگی محمدجواد طالبی شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح از شبکه پنج سیما پخش می‌گردد.

نظر شما