مخالفت تهیه‌کنندگان اسکار با درخواست آنتونی هاپکینز

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۲۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۱۵۲۷
مخالفت تهیه‌کنندگان اسکار با درخواست آنتونی هاپکینز
مراسم اسکار امسال با انتخاب بهترین بازیگر مرد نقش نخست پایان یافت. دست اندرکاران مراسم خواسته بودند پایان شگفت انگیزی برای مراسم خود رقم بزنند. اما آنتونی هاپکینز نه در مراسم حضور داشت و نه پیام ویدیویی برای این مراسم فرستاده بود.چراکه بر طبق قانون اسکار او می بایست در دوبلین یا لندن و محل های تعیین شده برای نامزدها حاضر می‌شد.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا، آنتونی هاپکینز پس از چند ساعت ویدیویی در فضای مجازی از محل زندگی خود ولز منتشر کرد و در این ویدیو به چادویک بوزمن ادای دین و از آکادمی تشکر کرد.

به نقل از ایندی وایر تهیه کنندگان مراسم امسال اسکار که استیون سودربرگ نیز جزوشان بود،امیدوار بودند با حضور آنلاین آنتونی هاپکینز به مراسم شور و هیجان اضافه کنند. چراکه به هر حال تعدادی از نامزدها در مکان ها و شهرهای مختلفی مانند لندن، دوبلین، سیدنی بودند و حضوری در مراسم شرکت نکردند .

برخلاف مراسم های دیگر که برندگان از طریق اپلیکیشن زوم در مراسم شرکت می کنند دست اندرکاران آکادمی علوم و هنر سینمایی این شیوه حضور آنلاین را نپذیرفتند. بنابراین تمامی نامزدها باید در مکان هایی که از قبل اعلام شده بود در شهرهای مختلف تعیین شده حضور بهم می رساندند.

هاپکینز 83 ساله تمایلی به سفر هوایی از محل زندگی خود (ولز) به آمریکا نداشت، با توجه به سن او سفر هوایی در دوران همه گیری ویروس کرونا منطقی هم نبود. اما او خواسته بود با برنامه زوم روی خط مراسم اسکار بیایید . اما دست اندرکاران اسکار نپذیرفتند و پس از اعلام برنده بهترین بازیگر مرد نقش نخست توسط واکین فینیکس برنامه اسکار پایان یافت.

با این شرایط هاپکینز ترجیح داد در ساعت برگزاری مراسم که به وقت محلی ولز ساعت 4 صبح بود، بخوابد و صبح پیامی را ضبط و منتشر کند.

منبع: دنیای تصویر

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز