در شب میلاد امام حسن مجتبی؛

پاکبانان منطقه ۱۳ «با رهروان سحر» مهمان سحری شدند

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۳:۲۵:۲۰
کد خبر: ۱۱۷۱۸۸۴
پاکبانان منطقه ۱۳ «با رهروان سحر» مهمان سحری شدند
در سحرگاه چهارشنبه 8 اردیبهشت و در شب میلاد امام حسن مجتبی، جمعی از پاکبانان منطقه 13 مهمان سفره سحری «با رهروان سحر» به میزبانی فرهنگسرای امید شدند.

به گزارش برنا، «با رهروان سحر» ویژه برنامه‌ای جهت پذیرایی از نیروهای خدمت‌رسان شهر تهران در ماه مبارک رمضان است که به دبیری مدیریت فرهنگی هنری منطقه 13 و فرهنگسرای امید در سراسر مناطق 22گانه شهر تهران برگزار می‌شود. این برنامه با هدف ترویج فرهنگ اطعام روزه‌داران و نهادینه شدن این سنت پسندیده با کمک خیرین برای ششمین سال پیاپی برپا می‌شود.

همزمان با شب میلاد کریم اهل بیت، امام حسن محتبی علیه السلام نخستین اجرای این برنامه در فضای باز فرهنگسرای امید برگزار شد. در این برنامه با مشارکت خیرین، از 50 پاکبان منطقه 13 شهرداری تهران در وعده سحری میزبانی و پذیرایی شد. علاوه بر این، مراسم معنوی قرائت دسته‌جمعی دعای فرج برای تعجیل در ظهور امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف و دعای سحر در این ساعات بافضیلت برگزار شد.

براساس این گزارش، در برپایی این سفره سحری معاونت اجتماعی شهرداری منطقه 13، قطارهای 5 ستاره نور، سازمان اورژانس کشور و مرکز نیوکاری صبح صادق مشارکت داشتند. مدیریت فرهنگی هنری منطقه 13 و فرهنگسرای امید وظیفه اجرای این برنامه را برعهده داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز