توسط بنیاد فرهنگ سالمندی؛

فراخوان دومین جشنواره آفتابگردان منتشر شد

۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۰۳:۰۲:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۱۹۸۱
فراخوان دومین جشنواره آفتابگردان منتشر شد
فراخوان دومین جشنواره آفتابگردان با موضوع سالمندان توسط بنیاد فرهنگ سالمندی منتشر شد.

به گزارش برنا، فراخوان دومین دوره جشنواره آفتابگردان با موضوع سالمندان، به‌تازگی توسط بنیاد فرهنگ سالمندی منتشر شده است.

داوود ملکی صیدآبادی، معاون اجتماعی فرهنگی این‌بنیاد گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده دبیرخانه جشنواره فرهنگی ادبی آفتابگردان از امروز چهارشنبه ۸ اردیبهشت آماده دریافت آثار علاقمندان در دو بخش داستان و شعر است.

وی افزود: با توجه به استقبال سال گذشته از این جشنواره، امسال بخش شعر هم به این جشنواره اضافه شد که دبیر اجرایی آن را معصومه خوانساری، سرداوری این بخش‌ها را به ترتیب مجید قیصری در بخش داستان و حمیدرضا شکارسری در بخش شعر بر عهده گرفته‌اند.

معاون فرهنگی اجتماعی بنیاد فرهنگ سالمندی در ادامه گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این‌جشنواره می‌توانند آثار خود را در این‌قالب‌ها به دبیرخانه برسانند: ادبیات داستانی: داستان کوتاه(۴۰۰۰ کلمه) هر نویسنده ۲ اثر، داستانک: تا ۵۰۰ کلمه، هر نویسنده ۳ اثر، خاطره: خود نوشت ویژه سالمندان بالای ۶۰ سال، و شعر: شعر کلاسیک، شعر نو،‌ شعر محاوره(ترانه). آثار باید در قالب آثار در قالب word ، با ذکر مشخصات کامل نویسنده شامل: نام، نام خانوادگی، سن، نام پدر، آدرس و شماره تماس در اثر ارسال شده و ضمن آن شرکت کنندگان با ارسال آثار خود حق معنوی این آثار را به بنیاد فرهنگ سالمندی واگذار می‌کنند. مهلت ارسال آثار هم تا ۱۵ مرداد است.

ملکی صیدآبادی گفت:‌ آثار علاقه‌مندان باید از راه‌های پست الکترونیکی به نشانی  aftab۲@salmandiran.ir و نشانی پستی تهران، خیابان مطهری، پلاک۱۴۵، طبقه سوم، کد پستی ۱۵۷۶۶۳۷۶۳۱ به دبیرخانه برسند. شماره تلفن ۰۹۰۳۱۲۳۶۰۹۴ برای شبکه‌های اجتماعی و پایگاه اینترنتی www.salmandiran.ir/aftabgardan بنیاد فرهنگ سالمندی هم دیگر راه‌های ارسال اثر به این‌جشنواره هستند.

نظر شما