قطعه «آتشم باش»؛

تقدیمی حجت اشرف زاده به کودکان محک

۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۱۴:۴۱:۵۹
کد خبر: ۱۱۷۲۳۵۰
تقدیمی حجت اشرف زاده به کودکان محک
حجت اشرف‌زاده، خواننده محبوب کشورمان، هشتم اردیبهشت ماه در کنسرت آنلاین خود قطعه «آتشم باش» را به مناسبت سی سالگی محک به قهرمانان کوچک مبارزه با سرطان تقدیم کرد. این کنسرت به دلیل موج چهارم ویروس کرونا در کشور به صورت آنلاین برگزار شد و قطعاتی چون «ماه بی‌تکرار»، «آتشم باش»، «ماه و ماهی» و «بی‌خبر از تو» در آن به اجرا درآمد.

به گزارش برنا؛ حجت اشرف‌زاده در حاشیه این کنسرت از دلیل خود برای اهدای این آهنگ به فرزندان محک گفت و با ذکر اهمیت نقش این سازمان مردم‌نهاد در حمایت از کودکان مبتلا به سرطان و خانواده‌هایشان افزود: «امسال عشق زیر سقف محک 30 ساله شد و من باور دارم، عشق هر چه قدیمی‌تر قابل اعتمادتر. پس آهنگ «آتشم باش» را به یک عشق سی ساله تقدیم کردم. عشق سی‌ ساله‌ای زیر سقف محک به وسعت همه ایران. در روزگاری که درد و رنج عضو پایدار هر خانه‌ای در این جهان شده، مردم ما کاشانه‌ای برای دردهای غم‌انگیز کودکان مبتلا به سرطان محیا کردند، چراغی است پر از امید که ناامیدی و ماتم را پس می‌زند و با تکیه بر عادات و فرهنگ انسانی سی سال است که می‌بالد. محک، نامی است که امید و عشق را برای همین نیاز بشری زنده نگه داشته. دست مهربان مردم نیکوکار سی سال است که پرچم این خانه پر مهر را برافراشته نگاه داشته است. سی سالگی تندیس حمایت و عشق و مهربانی بر همه ما مبارک.»

محک در طول سال‌ها فعالیت خود از همراهی گروه‌های مختلف جامعه در حمایت از کودکان مبتلا به سرطان بهره‌مند بوده است و هنرمندان یکی از گروه‌هایی بوده است که همواره اعتبار خود را به اعتمادی که به این سازمان دارند، گره زده است. امروز با همراهی تمامی این گروه‌های مختلف جامعه است که در محک عشق سی ساله شد و بیش از 35 هزار کودک مبتلا به سرطان تا کنون تحت حمایت قرار گرفته‌اند. به امید روزی که دیگر هیچ کودک و خانواده‌ای رنج ابتلا به بیماری سرطان را تجربه نکند.

نظر شما