نظر آنیا تیلور-جوی درباره ساخت فصل دوم «گامبی وزیر»

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۴:۲۵:۱۹
کد خبر: ۱۱۷۲۵۶۴
نظر آنیا تیلور-جوی درباره ساخت فصل دوم «گامبی وزیر»
ستاره سریال «گامبی وزیر» اعتقاد دارد که رد کردن ساخت فصل دوم این مجموعه احمقانه خواهد بود.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا، بازیگر برنده جایزه گلدن گلوب برای ایفای نقش بت هارمون قهرمان شطرنج در این سریال به شهرت جهانی رسید. با این وجود باید تولید فصل دوم سریال توسط کمپانی نت‌فلیکس تایید شود.

او در مصاحبه با مجله ال چاپ آمریکا گفت:«فعلا که قرار نیست فصل دومی در کار باشد. من در فصل بعدی احتمالا چهل ساله ام .اسکات فرانک(پدیدآورنده سریال) ازم می پرسد چه احساسی نسبت به کاراکتر بت داری؟ دوست داری برگردی؟»

«امیدوارم بت برای لذت خودش دست به یکسری اقدامات بزند. دوست دارم بت ، بنی(با بازی توماس برادی-سنگستر) را انتخاب و مدتی در روسیه با او بماند.هر دو بی نهایت با هوش اند و امیدوارم بت دوره ای از زندگی مانند دیوید بووی داشته باشد.»

آنیا اعتراف می‌کند که شهرت یکشبه برای او سوررئال بود.

چون «هر روز را پابرهنه در هوای سه درجه زیر صفر در کوهستان» مشغول فیلمبرداری پروژه جدیدش «مرد شمالی» به کارگردانی رابرت اگرز بود که قرار است ماه اکتبر به نمایش عمومی درآید.

او با خنده توضیح می‌دهد:«وقتی به خانه برمی گشتم پیام هایی داشتم که بسیاری از مردم سریال را تماشا می‌کنند.من خیلی ریاضی و آمار و ارقام ام خوب نیست. بیشترین چیزی که می‌توانم در ذهنم بخاطر بسپارم این است که سریال اندازه یک استادیوم بیننده داشت.»

منبع: دنیای تصویر

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز