با فیلم‌های معناگرا و مذهبی؛

شبکه نمایش به استقبال شب‌های قدر می‌رود

۱۴۰۰/۰۲/۱۰ - ۲۳:۲۴:۱۷
کد خبر: ۱۱۷۲۷۰۸
شبکه نمایش به استقبال شب‌های قدر می‌رود
شبکه نمایش با پخش فیلم‌های معناگرا و مذهبی به استقبال شب های قدر می‌رود.

به گزارش برنا، این شبکه در بخش موضوعی خود فیلم های معناگرا را برای پخش در نظر گرفته است و در بخش صحنه گران فیلم های مذهبی سینمای ایران را به روی آنتن می برد.

 ساعت ۱۳ 

فیلم و تله فیلم های ایرانی شبکه نمایش از شنبه ۱۱ تا جمعه ۱۷ اردیبهشت با عناوین: ستاره، قدر آن روزها (به مناسبت شب های قدر)، آخرین گناه، دریاچه ماهی، ستاره سهیل، مسافر باران و سایه های شهر پخش می شوند.

ساعت ۱۹

این شبکه در بخش موضوعی خود، به مناسبت فرارسیدن شب های قدر و ایام سوگواری مولی الموحدین حضرت علی علیه السلام،  به سراغ فیلم های معناگرا رفته که به ترتیب از شنبه تا جمعه فیلم های شب، سبز به رنگ زمرد، سنجاقک، اروند، سپید به رنگ مروارید، درد زیبا و نفس پخش خواهند شد.

ساعت ۲۱ 

در بخش صحنه گران نیز شبکه نمایش با توجه به ایام پیش رو فیلم های با موضوع مذهبی را در دستور کار قرار داده که به ترتیب از شنبه تا جمعه با این عناوین خواهد بود: اینجا چراغی روشن است، استشهادی برای خدا، خاکستر و برف، یک تکه نان، تولد یک پروانه، بازمانده و زیر نور ماه.

ساعت ۲۳

فیلم های جذاب این هفته به ترتیب: قانون سرزمین، تحقیق مجدد، مسیر مخفی، شهروند مطیع قانون، استخوان زمستان، مسیر همیشگی و یک خط هستند.

ساعت ۱ بامداد

در این شبکه نمایش که به پخش فیلم های کلاسیک اختصاص دارد، این هفته به ترتیب از شنبه ۱۱ تا جمعه ۱۷ اردیبهشت فیلم های : سانشوی مباشر، دایره سرخ، جنایت و مکافات، ساعات ناامیدی، در گرمای شب، فرار از زندان آلکاتراز، سولاریس پخش خواهند شد.

نظر شما