«شکارچی شنبه» به تلویزیون می آید

۱۴۰۰/۰۲/۱۷ - ۰۱:۵۷:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۵۲۹۲
«شکارچی شنبه» به تلویزیون می آید
تله فیلم «شکارچی شنبه» کاری از پرویز شیخ طادی با موضوع چگونگی شکل گیری صهیونیست ها در غصب فلسطین، در روز جهانی قدس از کانال اردوی شبکه سحر پخش می شود.

به گزارش برنا، تله فیلم «شکارچی شنبه» با محتوای نمایش آداب و رسوم یهودی، دراز دستی کاهنان صهیونیست سوق دادن اطفال یهودی به خشونت، قتل و جنایت بی سبب صهیونیست ها و غصب زمین و خانه های همسایگان خود است.

در این تله فیلم داستان زنی یهودی روایت می شود که پس از مرگ همسرش با یک مرد مسیحی ازدواج کرده و با اصرارهای فراوان پدربزرگ که یک از سران جریان فکری صهیونیسم است در پی اقدامات حقوقی ناگزیر می شود برای مدتی کودک 8 ساله خود را به وی بسپارد.  

در تله فیلم « شکارچی شنبه» تعالیم یهودی و آموزش های ایدئولوژیک صهیونیسم به فرزندان خود، تکاپوی صهیونی در مسیر اشغال فلسطین و استحاله فکری و ذهنی کودک داستان و حرکت از فطرت پاک انسانی تا تبدیل شدن به موجودی خشن، خطرناک و خونریز را به خوبی به تصویر کشیده است.   

علی نصیریان، امیریل ارجمند، دارین خمسه، آرسینه سوکیاسیان، مهدی فقیه و سیلوا آندرانسیان در تله فیلم «شکارچی شنبه» ایفای نقش کرده اند.

تله فیلم «شکارچی شنبه» با زیرنویس هادی زینلی به زبان اردو، جمعه 17 اردیبهشت ساعت 13 به مدت 90 دقیقه از کانال اردوی شبکه سحر پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز