معرفی فیلم؛

«خون به پا خواهد شد» روایت قصه مردی که عاشق نفت است

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۱۷۹۳
«خون به پا خواهد شد» روایت قصه مردی که عاشق نفت است
«خون به پا خواهد شد» به کارگردانی پل توماس اندرسون و بازی فوق‌‌العاده دنیل دی-لوییس یکی از بهترین فیلم‌های قرن بیست‌ویک است که مسیر پیشروی یک انسان عاشق نفت به سمت قساوت و انحطاط می‌رود.

به گزارش برنا، «خون به پا خواهد شد» فیلمی آمریکایی در ژانر درام به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی پل توماس اندرسن، محصول سال ۲۰۰۷ است.

«خون به پا خواهد شد» فیلم اقتباسی از رمان «نفت!» به قلم آپتون سینکلر، است که در سال ۱۹۲۷ چاپ شده‌است. از بازیگران آن می‌توان به دانیل دی-لوئیس، پل دانو، کوین جی اکونر و کیران هایندز اشاره کرد.

این فیلم واکنش بسیار خوبی از سوی منتقدین و مردم کسب کرد . «خون به پا خواهد شد» در اکثر لیست های بهترین فیلم های قرن بیست و یکم قرار داشته و از آن به عنوان یک شاهکار نام میبرند . در این فیلم دنیل دی-لوئیس توانست تمامی جوایز فردی از جمله اسکار، گلدن گلوب و بفتا را از آن خود کند.

بازی دنیل دی‌لوییس در این فیلم توسط منتقدان بسیاری تحسین شد که حتی پیتر برادشاو منتقد مطرح سینما در یادداشتی تأکید کرد دنیل دی‌لوییس در این فیلم بزرگ‌ترین و عجیب‌ترین اجرای کل کارنامه‌اش را در نقش صاحب‌ چاه‌های نفت در اوایل قرن بیستم ارائه داده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز