برای مخاطبان اردوزبان شبکه سحر؛

سری دوم «عملیات ۱۲۵» دوبله شد

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۲۳:۰۵:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۳۴۳۴
سری دوم «عملیات ۱۲۵» دوبله شد
سری دوم مجموعه «عملیات 125» با تلاش دوبلورهای مجرب اردوزبان، دوبله و در کنداکتور پخش کانال اردوی شبکه سحر قرار گرفت.

به گزارش برنا، به دنبال استقبال مخاطبان شبکه سحر در شبه قاره هند و پاکستان از سری اول مجموعه تلویزیونی «عملیات 125»، سری دوم آن نیز با تلاش دوبلورهای اردوزبان، دوبله و آماده پخش از کانال اردوی شبکه سحر شده است.

طارق منصور، سید سلمان، میر حسین، جمیل احمد، ناصر محمود، آصف الیاس، محسن مرزا، عادل غوری،   فداخان، محمد نعیم، شازیه ارشد و ... از دوبلورهای مجرب اردوزبان در سری دوم مجموعه «عملیات 125» هستند.

در فصل دوم این سریال، آتش‌نشانان پس از گذراندن دوره آموزشی در پایگاه‌های آتش‌نشانی مستقر می‎شوند تا وارد عملیات‌ واقعی شوند. حوادث و اتفاقات هیجان انگیز در حین عملیات های مختلف برای هر یک از آتش نشانان جوان، مسائلی را رقم می زند که مخاطب را با خود همراه می سازد.

  عبدالرضا اکبری، مجید مشیری،  بیوک میرزایی ، زنده یاد حسن جوهرچی، جلیل فرجاد، حسین سحرخیز قاسم فر، جمشید جهانزاده، امیررضا دلاوری از بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

کارگردانی فصل اول سریال«عملیات ۱۲۵» بر عهده بهروز افخمی و راما قویدل،  فصل دوم برعهده  محمدرضا آهنج وکارگردانی فصل سوم نیز بر عهده  مسعود آب پرورو بهروز افخمی کنندگی به تهیه کنندگی  داوود هاشمی بوده . مدیریت دوبلاژ حسین فدا در شرکت پیام پاکستان از امشب 3خرداد هر روز به جز یکشنبه ها ساعت 22 به وقت تهران به مدت 46 دقیقه به روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز