در شبکه سحر؛

«کلوزآپ» به نقد فیلم «ورود» می پردازد

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۵:۴۵:۲۰
کد خبر: ۱۱۸۳۴۴۲
«کلوزآپ» به نقد فیلم «ورود» می پردازد
فیلم سینمایی«Arrival » با نام فارسی «ورود» به کارگردانی دنی ویلنوو در این برنامه از «کلوزآپ» در کانال اردوی شبکه سحر نقد می شود.

به گزارش برنا؛  تهیه کننده «کلوزآپ»، نقد و بررسی فیلم سینمایی «ورود» محصول کشور آمریکا با حضور منتقد نام آشناس سینما، امیررضا تجویدی در این برنامه انجام می شود.

آقا محمدی افزود: فیلم علمی تخیلی «ورود» با کارگردانی «دنی ویلنوو» و نویسندگی « اریک هیزرر» است که در هشتاد و نهمین دوره‌ی جوایز اسکار، نامزد هشت جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی بوده است.

 لوییس زنی جوان و یک زبان‌شناس برجسته است که اغلب اوقاتش را به تدریس در دانشگاه اختصاص می‌دهد. با فرود آمدن دوازده سفینه فضایی در نقاط مختلف جهان، از جمله آمریکا، جوی پر از وحشت و ترس و ابهام بر دنیا حاکم می‌شود. ارتش آمریکا با توجه به سابقهٔ لوئیس، که یک زباشناس ماهر است به سراغش می‌رود و درخواست همکاری می‌دهد تا شاید او بتواند این کلاف سردرگم را باز کند.

ایمی آدامز، جرمی رنر، فارست ویتاکر و مایکل استولبارگ از بازیگران اصلی فیلم «ورود» هستند.  

همچنین معرفی فیلم های اسکار و کارگردان های مطرح بین المللی، اخبار حوزه سینما, جدیدترین و کامل ترین اطلاعات سینمایی و درس نامه سینمایی برای علاقمندان سینما از بخش های دیگر کلوزآپ است که آقا محمدی در آخر به آن اشاره کرد.

 «کلوزآپ» با اجرای علمدار عباس زیدی، امروز  ساعت  19 به وقت تهران به مدت 32 دقیقه از آنتن کانال اردوی شبکه سحر پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز