برنامه «شبه قاره» پرس تی وی تحلیل می کند؛

مقاصد پشت پرده آمریکا از ترک افغانستان

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۱۵:۲۵:۲۷
کد خبر: ۱۱۸۴۰۲۲
مقاصد پشت پرده آمریکا از ترک افغانستان
برنامه «شبه‌ قاره» (The Subcontinent) با تشریح مقاصد پشت پرده آمریکا از خروج نیروهای نظامی خود از افغانستان و هدف بعدی اشغالگری آن در منطقه ، از کانال اردوی شبکه سحر پخش می شود.

به گزارش برنا، موضوع وعده های رئیس جمهور وقت آمریکا جو بایدن، مبنی بر خروج نیروهای نظامی آمریکایی از افغانستان و پیش بینی حرکت های بعدی برای اشغالگری در منطقه در این برنامه از «شبه‌ قاره»  The Subcontinent)) در مصاحبه با جان سیریاکو، روزنامه نگار و افسر بازنشسته اطلاعات آمریکایی و اسکات ریتر بازرس سابق تسلیحاتی سازمان ملل متحد، بررسی و امشب از کانال اردوی شبکه سحر پخش خواهد شد.

 پیش بینی ها از ترک همیشگی افغانستان توسط نیروهای آمریکایی، ارتباط احتمالی همزمانی حملات تروریستی در افغانستان با خروج ارتش آمریکا از این کشور، آینده افغانستان پس از خروج نیروهای خارجی و پیش بینی ها از انتخاب شبه قاره هند به عنوان پایگاه نظامیان آمریکایی از سوی دولت بایدن، سوالاتی است که مهمانان این برنامه به آن پاسخ خواهند داد.

«شبه‌ قاره»  (The Subcontinent) به تهیه کنندگی حسین مهدیان و اجرای مهدی بابا گل زاده، تولید شبکه پرس تی وی، چهارم خرداد ساعت 19 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه به زبان اصلی به روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز