در تولید جدید شبکه العالم؛

روایت توانمندی در عین معلولیت در «قصه فاطمه»

۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۰۱:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۶۲۹۱
نمایش توانمندی های یک دختر جوان موفق در عین معلولیت شدید جسمی در مستند «قصه فاطمه» در شبکه العالم تولید و امشب به روی آنتن این شبکه خواهد رفت.

به گزارش برنا، مستند «قصه فاطمه» با موضوع تشریح خلاقیت ها و توانمندی های دختری با محدودیت و معلولیت شدید جسمی، تولید شده و از شبکه العالم پخش می شود.

علیرضایی در این خصوص گفت: در این مستند دوربین شبکه العالم را به خانه فاطمه نیک گستر، دختر جوانی که دارای معلولیت شدید است بردیم و درباره انگیزه و چگونگی همت او در خلق آثار هنری اش از جمله نقاشی، طراحی بر روی سفال و ...  گفت و گو کردیم.

 علیرضایی افزود: فاطمه نیک گستر، دختر موفقی است که نگاه ترحم آمیز افراد را تغییر داده و علی رغم محدودیت های جسمی با کمک و حمایت خانواده و تلاش خود بر سختی ها غلبه کرده و توانسته موفقیت های بسیاری را از جمله تحصیل علم و خلق آثار هنری کسب نماید.

فاطمه نیک گستر۲۳ ساله و ساکن کرج ، با نقص عضو از ناحیه دو دست و دو پا به دنیا آمده است. مواجهه درست وی با مشکلات پیش رو باعث شده در مدرسه عادی تحصیل کند و اکنون مشغول به تحصیل در رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی است.

اعتماد به نفس بالا،علاقمندی به کارهای هنری از جمله نقاشی ،آشپزی و انجام بسیاری از کارهای شخصی از ویژگی های فاطمه به شمار می رود.

مستند «قصه فاطمه» به تهیه کنندگی، کارگردانی و تدوین حمزه علیرضایی، تصویربرداری مهدی عاشوری و صدابرداری مهدی محمدی امشب ساعت 22 به وقت تهران از شبکه العالم پخش می شود.

نظر شما