ریچارد مدهرست و ماکس بلومنتال بررسی می‌کنند؛

تاثیر پیروزی مقاومت بر موجودیت اسرائیل

۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۱۷:۰۱:۵۷
کد خبر: ۱۱۸۶۸۶۸
تاثیر پیروزی مقاومت بر موجودیت اسرائیل
برنامه «اعلامیه با ریچارد مدهرست» The Communiqué with Richard) Medhurst) شبکه پرس تی وی پیروزی مقاومت در غزه و تاثیرش بر موجودیت اسرائیل را مورد نقد و بررسی قرار می دهد.

به گزارش برنا؛ ریچارد مدهرست در برنامه این هفته خود و در گفت و گو با ماکس بلومنتال کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی به تحلیل پیروزی نیروهای مقاومت و مردم فلسطین در درگیری‌ های اخیر با اسرائیل و تاثیرات آن بر موجودیت رژیم اشغالگر قدس می‌ پردازد.

 مجری و تهیه کننده برنامه «اعلامیه با ریچارد مدهرست» همچنین با نقد وحشی گری اسرائیل در حمله به غزه و تلاش های دولت های غربی برای مخفی نگه داشتن جنایات این رژیم، تاکید می‌ کند که در نهایت، پیروزی متعلق به مقاومت و آرمان‌ های فلسطین است.

 در این برنامه ماکس بلومنتال به پرسش‌ های ریچارد مدهرست از جمله چگونگی تغییر افکار عمومی جهان نسبت به اسرائیل پس از ۱۱ روز درگیری و میزان پیروزی برای مردم ‌غزه با وجود خسارات و آسیب‌های وارده پاسخ می‌ دهد.

برنامه «اعلامیه با مدهرست» دوشنبه ساعت ۲۱:۰۰ و سه شنبه ساعت ۰۵:۰۰، ۱۹:۰۰ و ۰۳:۰۰، چهارشنبه ساعت ۰۸:۰۰، پنجشنبه ساعت ۱۴:۰۰ و روز جمعه ساعت ۲۳:۰۰  روی آنتن خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز