در شبکه پرس تی وی؛

نگاه طنازانه مجری «گربه ها و سگ ها» به سند چشم‌انداز عربستان

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۲۳:۰۶:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۷۸۵۵
نگاه طنازانه مجری «گربه ها و سگ ها» به سند چشم‌انداز عربستان
طنزپردازی های لمبیت اوپیک دست از سر آل سعود برنمی دارد. این بار هم تلاش‌های مضحک عربستان سعودی و ولیعهد بلندپروازش دستمایه قسمت جدید برنامه «گربه ها و سگ ها» (Dogs & Cats) شبکه پرس تی قرار گرفته است.

به گزارش برنا، لمبیت اوپیک، مجری «گربه ها و سگ ها» در برنامه این هفته نگاهی طنز دارد به سند چشم‌انداز ۲۰۳۰ عربستان سعودی برای پیشرفت  این کشور که در سال ۲۰۱۷ نوشته است؛ اما آل سعود چندان در باتلاق مشکلات منطقه ای دست و پا می‌زند که هنوز فرصت اجرای این سند چشم‌انداز را به دست نیاورده است.

این برنامه به تهیه‌کنندگی مهدی عرب همچنین به برخی از این مشکلات از جمله جنگ یمن، مسئله فلسطین، عراق و... اشاره دارد و به خصوص به شرط ایران که همکاری دوباره با عربستان را به بازگشت این کشور به موقعیت دفاع از مردم فلسطین منوط کرده است.

لمبیت اوپیک به زبان طنز به سران آل سعود توصیه می کند که ابتدا به صلح با کشورهای همسایه‌شان و به‌خصوص یمن فکر کنند چرا که به نظر می‌رسد چشم‌انداز یمنی ‌ها هم این است که تا سال ۲۰۳۰ یک جای سالم  هم در تاسیسات صنعتی عربستان باقی نگذارند!

به باور مجری برنامه «گربه ها و سگ ها»، سرگردانی‌های بن سلمان میان ایران و آمریکا و بلاتکلیفی در ارتباط با همسایگان، باعث اقدامات خنده‌داری مثل بازسازی بیمارستانی در عراق که بر اثر انفجار کپسول اکسیژن منفجر شده بود، عملیات جداسازی دو کودک یمنی به هم چسبیده در بیمارستان‌های عربستان و در عوض، فقط آرزوی شفای عاجل کردن برای بهبودی زخمی‌های فلسطینی و غیره شده است.

برنامه «سگ ها و گربه ها» پنج شنبه ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران روی آنتن شبکه پرس‌ تی‌ وی می رود و بازپخش آن ساعت ۰۷:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز جمعه، ۰۰:۰۰ و ۱۲:۰۰ شنبه و ۱۹:۰۰ روز یکشنبه آینده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز