فرمانداری تهران بزرگ از عوامل سریال «منم دوست دارم» تقدیر کرد

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۶:۲۳:۵۶
کد خبر: ۱۱۸۷۹۷۵
فرمانداری تهران بزرگ از عوامل سریال «منم دوست دارم» تقدیر کرد
دکتر ایمان قربانی مدیرکل روابط عمومی فرمانداری تهران بزرگ با حضور در شبکه سلامت از عوامل سریال آموزنده منم دوست دارم که تا کنون بیش از ۷۰ قسمت ان از شبکه سلامت پخش شده است تقدیر کرد.

به گزارش برنا؛ دکتر قاسمی رئیس شبکه سلامت در این مراسم گفت: با ساخت مستند ،مسابقه ،سریال های نمایشی طنز ،در شبکه سلامت مخاطب این شبکه به صورت چشمگیری افزایش یافته است به طوری  که نرخ رشد مخاطبین شبکه سلامت از بسیاری از شبکه های صدا و سیما پیشی گرفت .

index

وی افزود: پخش فیلم های سینمایی، موشن گرافی انیمیشن ،مستندهای خارجی و داخلی و سریال در چهار حوزه سلامت جسم، روان، اجتماعی و معنوی و حتی تغییرات اساسی دکوراسیون برنامه ها ،رویکرد مخاطبین‌به این شبکه تخصصی افزایش یافت .

رئیس شورای سیاست گذاری سلامت صدا وسیما گفت:

ساخت سریال های نمایشی با زمان بسیار کوتاه حدود ۵ دقیقه از جمله کارهای بسیار مشکل در رسانه است

شبکه سلامت  بعد از ساخت سریال  سوریخ سریال طنز اجتماعی منم دوست دارم را ساخت ودر این سریال بسیاری از موضوعات روانشاسی خانواده با زبان ساده به نمایش گذاشته شد .

رییس شبکه سلامت در ادامه افزود:

  بخش دوم این سریال نیز ساخته خواهد شد

دکتر قربانی مدیرکل روابط عمومی فرمانداری  تهران بزرگ نیز در این مراسم گفت:

این سریال توانست بسیاری از مسائل خانواده بخصوص در حوزه بانوان مقفول مانده بود  را به زبان ساده نمایش به تصویر بکشد وبسیاری از مسائلی و رفتارهای  که در زندگی مردم تابو بود را بشکند.

index

سریال طنز منم دوست دارم مهارت های لازم را برای ایجاد روابط گرم و صمیمی خانوادگی را به نمایش می گذارد در این سریال بیشتر به موضوعات روانشناسی ،اجتماعی، فرزندآوری بلوغ نوجوان ،احترام به بزرگترها ،،فرزند پروری ،ابراز دوستی ، توجه به رویاهای کودکان و روابط اجتماعی خانواده به زبان ساده می پردازد.

این سریال نود قسمتی به تهیه کنندگی مهران رسام و کارگردانی مجید پرکار جانشین تهیه کننده سید مهدی قائم مقام و ودکتر پورحسین به عنوان مشاور طرح ساخته شده است

همچنین نگار عابدی، مسعودفروتن، امیرحسین صدیق، عرفان ورزین و ترنم کاظمی بازیگران این سریال هستند این سریال ۵ تا ۷ دقیقه ای هر روز ساعت   ۲:۵۰ و ۵:۵۵   ۱۱:۴۵ ۱۹:۵۰ از شبکه سلامت پخش میشود.

index

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز