به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی مشترک مجید مولایی و محمدکامبیز دارابی ؛

فیلمبرداری «افرا» به زودی پایان می یابد/ هنوز واکسینه نشده ایم

۱۴۰۰/۰۳/۱۵ - ۲۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۸۷۴۷
فیلمبرداری «افرا» به زودی پایان می یابد/ هنوز واکسینه نشده ایم
20 مردادماه ۱۳۹۹ اولین اخبار از شروع پیش‌تولید سریال «افرا» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی مشترک مجید مولایی و محمدکامبیز دارابی منتشر شد.

به گزارش روی خط رسانه برنا؛ محمدکامبیز دارابی یکی از تهیه کنندگان سریال «افرا» درباره آخرین وضعیت این سریال گفت: درحال حاضر بخش زیادی از کار مقابل دوربین رفته است و مشغول تصویربرداری سکانس‌های پایانی در شمال کشور هستیم. پس از این سکانس‌ها فیلمبرداری را در تهران ادامه می‌دهیم.

فکر می‌کنم اواسط و یا اواخر تیرماه فیلمبرداری کار به پایان برسد اما هنوز زمان دقیقی برای پخش آن درنظر گرفته نشده است چراکه برای پخش در مناسبت خاصی نیز برنامه‌ریزی نشده است.

دارابی در پایان درباره اینکه عوامل سریال «افرا» واکسن کرونا دریافت کرده‌اند یا خیر، عنوان کرد: صحبت‌هایی برای دریافت واکسن کرونا اتفاق افتاده است اما به دلیل اینکه فیلمبرداری کار در شهرستان است هنوز موفق به دریافت نشده‌ایم.

مهدی سلطانی، پژمان بازغی، روزبه حصاری، مینا وحید، فریبا متخصص، علیرضا آرا، نسرین بابایی، محمد صادقی، هامون سیدی، سارا باقری، مهرداد بخشی، آریا دلفانی، فهیمه مؤمنی، بهمن صادق حسنی از بازیگران این سریال هستند.

طراحان قصه سریال پدرام پور امیری و حسین دوماری هستند و فرزاد فرزانه فیلمنامه را نوشته است.

منبع: صبا

نظر شما