داستان قهرمان اصغر فرهادی مشخص شد

۱۴۰۰/۰۳/۱۷ - ۰۱:۰۲:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۹۰۰۹
داستان قهرمان اصغر فرهادی مشخص شد
کمپانی فیلمسازی ممنتو، تهیه‌کننده و پخش کننده اروپایی این فیلم، خلاصه اولین داستان از فیلم تازه «قهرمان» اصغر فرهادی را منتشر کرد.

به گزارش برنا؛ در شرایطی که اصغر فرهادی این روزها در پاریس، مشغول انجام میکس فیلم وآماده‌سازی نهایی «قهرمان» برای نمایش در جشنواره کن است.کمپانی فیلمسازی ممنتو، تهیه‌کننده و پخش کننده اروپایی این فیلم خلاصه اولین داستان از «قهرمان» را منتشر کرد که به شرح زیر است:««رحیم» به خاطر بدهی که نمی‌توانسته بپردازد، در زندان است. در طول دو روز مرخصی، او تلاش می‌کند که طلبکارش را قانع کند تا از شکایتش در ازای پرداخت مبلغ کمتری، صرف نظر کند. اما اوضاع آن طور که او فکر می‌کند پیش نمی‌رود...»

وبسایت ایتالیایی سینماتوگرافو اما در توضیح آثار بخش رقابتی کن خلاصه داستان کامل‌تری از فیلم فرهادی منتشر کرده که در آن نوشته: «داستان این فیلم درباره مردی است که به دلیل بدهی در زندان است اما وقتی آزاد می شود، متوجه می شود دوست دخترش یک کیف پر از پول پیدا کرده، اما تصمیم می‌گیرد از این پول برای پرداخت بدهی‌اش استفاده نکند. زمانی که خبر این اقدام

ایثارگرانه او در شهر می پیچد، به چهره‌ای معروف بدل می شود و همشهری‌هایش برای کمک به او دست به کار می شوند»

امیر جدیدی، محسن تنابنده، فرشته صدرعرفایی، احسان گودرزى و سارینا فرهادی به همراه جمعی دیگر از بازیگران که اغلب از چهره‌های جدید هستند در «قهرمان» ایفاى نقش کرده‌اند.

الکساندر ماله گی در کنار الوویا پره، در کنار خود فرهادی تهیه کنندگان این فیلم هستند.

نظر شما