«ما مردم» پرس تی وی به این پرسش پاسخ می‌دهد؛

چرا خانواده‌های سربازان آمریکایی گرسنه‌اند؟!

۱۴۰۰/۰۳/۲۱ - ۰۱:۰۳:۰۰
کد خبر: ۱۱۹۰۵۸۵
چرا خانواده‌های سربازان آمریکایی گرسنه‌اند؟!
برنامه «ما مردم» (We the people) شبکه پرس تی‌وی نگاهی دارد به مسئله ناامنی غذایی در میان کهنه‌سربازان و مجروحان ارتش آمریکا.

به گزارش برنا، «ما مردم» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی در برنامه این هفته خود به موضوع عدم امنیت غذایی به عنوان واقعیتی تاریک که بسیاری از مردم ایالات متحده و از جمله بخشی از کهنه سربازان و مجروحان جنگی آمریکایی با آن مواجه هستند، می پردازد. این معضل پس از شیوع ویروس کرونا تجدید شده و مطالعات اخیر نشان می‌دهد که تقریباً 40 درصد از خانواده‌های سربازان آمریکایی نیاز به حمایت غذایی دارند.

این برنامه با تاکید بر ایجاد مشکلات روحی و روانی و افزایش خودکشی در میان سربازان ارتش آمریکا، به تلاش‌های دولت جو بایدن برای کاهش این معضلات با افزایش توزیع تمبرهای غذایی اشاره دارد.

میلاد جوانمردی مجری «ما مردم» در گفت‌وگو با اسکات بنت، افسر جنگ روانی ارتش ایالات متحده و دکتر ریک استاگنبورگ روانپزشک بازنشسته از آنها می‌پرسد که چرا بسیاری از معلولان جنگ آمریکایی از نظر غذایی ناامن هستند؟ اقدامات لازم مقامات آمریکایی برای اطمینان از گرسنه ماندن هیچ معلول جنگ چیست؟ و عدم امنیت غذایی در بین آنها از جنبه نحوه برخورد ارتش ایالات متحده  با این موضوع، نشانگر چیست؟

برنامه «ما مردم» روز چهارشنبه ساعت 19:30، جمعه ساعت 06:30، شنبه ساعت 03:30 و 15:30 و یکشنبه ساعت 23:32  روی آنتن پرس تی وی خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز