فضای شبکه پنج با «چراغ» نورانی می شود+فیلم

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۰۹:۰۷:۵۲
کد خبر: ۱۱۹۸۶۹۷
فضای شبکه پنج با «چراغ» نورانی می شود+فیلم
اولین قست از فصل سوم برنامه تلویزیونی "چراغ" با محوریت کارکردهای عفاف و حجاب یکشنبه 6 تیرماه ساعت 21:15 از شبکه پنج سیما تماشایی می شود.

به گزارش برنا؛ فصل اول و دوم این برنامه تلویزیونی در ۸۴ قسمت به روایت فعالیت موثر فعالان عفاف و حجاب از سراسر کشور پرداخت اما در فصل سوم قرار است به موضوعاتی همچون رعایت حجاب و حریم بین زن و مرد، مضرات و آسیب های عدم رعایت حجاب و حریم بین زن و مرد توسط کارشناسان برنامه پرداخته شود و به سوالات مخاطبان نیز پاسخ داده خواهد شد.

index

از تفاوت های دیگر فصل سوم با فصلهای قبلی برنامه این است که هر هفته یک چالش و سوال ۲ یا ۳ گزینه ای مطرح می شود که به صورت نظرسنجی از مخاطبان برنامه نیز پرسیده می‌شود.

در این فصل از مشاوران خانواده، وکلای دادگستری، مددکاران اجتماعی و اساتید دانشگاه به عنوان کارشناس برنامه دعوت می شود تا مهمان حضوری برنامه باشند.

برنامه تلویزیونی "چراغ" کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج به تهیه کنندگی مصطفی هیودی و اجرای المیرا سماواتی و با سردبیری محمد حسن زمان وزیری تولید شده است و نعیمه اسلاملو نویسندگی این برنامه را بر عهده دارد.

index

 این برنامه در 52 قسمت 40 دقیقه ای، یکشنبه و سه شنبه هر هفته ساعت 21:15 پخش  و تکرار آن دوشنبه و چهارشنبه ساعت 10:15تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد.

index

نظر شما