در گروه رادیو سلامت؛

آشنا کردن مردم با سلامت غذا های ایرانی در «سفره ایرانی»

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۱۰:۳۸:۳۹
کد خبر: ۱۱۹۸۷۷۳
آشنا کردن مردم با سلامت غذا های ایرانی در «سفره ایرانی»
برنامه سفره ایرانی در قالب بخش های متنوع روزهای شنبه و دوشنبه ساعت 19 و 10 دقیقه روانه آنتن رادیو سلامت می‌شود و درصد است تا مردم را با بهترین طعم های سلامت سفره ایرانی آشنا کند.

به گزارش برنا، فاطمه بی‌تقصیر، نویسنده و تهیه‌کننده برنامه سفره ایرانی در این باره می گوید: ما گاهی سنت‌های خوب گذشته را در زمینه‌های مختلف فراموش می‌کنیم. در حالی که همین سنت‌های خوب منجر به دورهمی‌ها می‌شوند. یکی از اتفاقات خوب در سنت ما، سبک‌های تغذیه است. به همین دلیل ما برنامه سفره ایرانی را روزهای شنبه و دوشنبه ساعت ۱۹ و ۱۰ دقیقه از رادیو سلامت پخش می‌کنیم.

وی می افزاید: این برنامه در قالب بخش‌های متنوع از گروه تغذیه پخش می‌شود. رویا کاظمی گویندگی برنامه را به عهده دارد. فصل جدید این برنامه با شروع تابستان از پنجم تیر ماه آغاز شده است. برای هفتم تیر ماه بخش های متنوعی برای پخش در نظر گرفته ایم. هر یک از آیتم ها هم یکی از دوستان ساخته تا هم تنوع داشته باشد و هم اینکه بتوانیم مردم با سنت های خوب تغذیه آشنا کنیم. همچنین آیتم های روز شنبه و دوشنبه متفاوت از یکدیگر است.

آیتم‌های دوشنبه هفتم تیر ماه عبارت است از: طعم یک چاشنی: خواص جعفری (مژگان واعظیان)، بشقاب دسر: دسر ماقوت شهر مشهد (راضیه غلامپور)، گزارش: سبد خرید سالمندان (شیوا اسدی)، تابستانه: شاتوت (فرناز بیات)، سفره خبر: رژیم غذایی در مردان چاق و تاثیر مولتی ویتامین ها و امگا سه و خطر کوئید 19 در زنان (سارینا عمادی و بهار زهدی مطلب پور) و دغدغه های من در آشپزخانه (از بین بردن طعم یخ زدگی ماهی و سفیدی برنج در غذا (پریسا مرادیان).

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز