فصل دوم «سیاوش» جلوی دوربین می‌رود

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۱۲:۰۱:۵۶
کد خبر: ۱۱۹۸۸۴۷
مجری طرح سریال «سیاوش» از آخرین وضعیت فصل دوم این سریال و احتمال مقابل دوربین رفتن آن تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش روی خط رسانه برنا؛ تهیه‌کننده این سریال، زمستان سال گذشته از ساخت قطعی فصل دوم آن خبر داد و اعلام کرد که درحال حاضر دومین فصل «سیاوش» در مرحله نگارش فیلمنامه قرار دارد.

حال که تقریبا یک ماه از انتشار آخرین قسمت از فصل اول و پنج ماه از خبر ساخت فصل دوم این سریال گذشته است، از صادق یاری مجری طرح «سیاوش» درباره آخرین وضعیت و برنامه‌ها برای فصل دوم این سریال پرسیده شد.

یاری در پاسخ به این که فصل دوم سریال در چه وضعیتی قرار دارد، گفت: همچنان مشغول نگارش فیلمنامه فصل دوم هستیم و علت اینکه این روند طولانی شده این است که بتوانیم جذابیت‌های بیشتری را برای فصل دوم به سریال اضافه کنیم و همانطور که همه در این سال‌ها شاهد بودیم معمولاً فصل دوم سریال‌ها برای مخاطب جذابیت فصل اول را ندارد و ما نیز برای عبور از این احتمال با وسواس بیشتری درحال بررسی و نگارش فصل دوم هستیم.

این تهیه‌کننده در پایان با اشاره به اینکه تعداد قسمت‌های فصل جدید «سیاوش» تقریبا به تعداد قسمت‌های فصل اول است، بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های ما به این شکل است که برای ساخت هر فصل آن یک سال را درنظر بگیریم. درباره سریال «سیاوش» نیز تمام تلاش ما پخش آن برای امسال است و فکر می‌کنم همین امسال سریال مقابل دوربین برود.

میلاد کی‌مرام، رضا کیانیان، ترلان پروانه و مجید صالحی از جمله ستاره‌های این سریال هستند که بجز کی مرام هنوز حضور بازیگران دیگر در این فصل قطعی نشده است.

منبع:صبا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز